haxu Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 (edited) Witam wszystkich! Pacjent to B7 2.0tdi kod silnika bpw.Samochod kupiłem jakieś 2 lata temu i z miesiąca na miesiąc miał problem z rozruchem silnika, ciężko było go odpalić po dłuższym postoju Nie zwlekając zawiozłem auto do mechanika który stwierdził że gniazda pompowtryskiwaczy są wyrobione i same pompki do regeneracji.Dodatkowo zleciłem mu pełną regeneracje glowicy wraz z zrobieniem mosiężnych gniazd pompowtryskiwaczy + regeneracja pompek. Wymieniono wałek rozrzadu, panewki, uszczelnienie silnika, turbosprężarki, EGR. Szpilka rozrzadu i sam kompletny rozrząd wymieniony. Problem zaczyna znów powracać gdy temperatury spadną w nocy do ok 16 stopni silnik zapali od razu ale działa przez 2-3 sekundy bardzo nie równo tak jakby nie palił na jeden cylinder ale po chwili wszystko wraca do normy. Po zgaszeniu o ponownym rozruchu jest wszystko ok. Przez cały dzień użytkowania rozruch silnika w normie, podczas jazdy brak spadków mocy czy czarnego dymu z wydechu. Niestety nie mam możliwości podłączenia auta pod komputer z VCDS ale może ktoś z was spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie. Edited August 29, 2023 by haxu
Langista Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Ja znam, wróć do mechanika z reklamacją, bo mało na to na pewno nie wydałeś a gdzieś popełnił błąd. Niech zacznie od diagnostyki bo może być świeca żarowa a może być coś innego. W ślepo można powiedzieć że motor masz do wymiany, satysfakcjonuje Cię taka odpowiedź?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now