pppatrykkk Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam kolejny raz, niestety chyba dla przypomnienia pacjent audi a4 b5 1997 w lpg, falujące obroty na rozgrzanym silniku przy dohamowywaniu czy puszczeniu nogi z gazu, jak się zatrzyma to wskakuje na normalne, na zimnym jest ok, dodam że jakiś czas temu poszedł mi ten plastikowy króciec gdzie jest zamocowany czujnik temperatury i wyciekł mi cały cały płyn chłodniczy, ale tempertatura silnika nie podszkoczyła, przypadkiem zauważyłem że go nie ma, mechanik wymienił ten plastik, teraz temperatura silnika zatrzymuje się tuż przed 90, a obroty falują, świece wymieniłem bo ostatnio jak stał 3 dni to nie odpalił, kręcił ale nie było zapłanu dodam że na gazie i benzynie chodzi tak samo, macie Panowie jakies pomysły? uszczelka pod glowicą? Edytowane 5 Września 2023 przez pppatrykkk
OLIVER Opublikowano 6 Września 2023 Opublikowano 6 Września 2023 Podpinałeś pod komputer ? Są jakieś błędy zapisane ? Myślę że to naj pierw powinieneś zrobić a dopiero tu przedstawić co pokazał VAG 😁
Elhape Opublikowano 11 Września 2023 Opublikowano 11 Września 2023 Dolot, wydech szczelny ?? Pomysłów jest aż za dużo żeby wszystkie wypisywać dla tego zrób jak OLIVIER napisał
pppatrykkk Opublikowano 15 Września 2023 Autor Opublikowano 15 Września 2023 ok, co mi jest potrzebne żeby samemu sczytać błędy? czy do mechanika muszę podjechać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się