pppatrykkk Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 (edited) Witam kolejny raz, niestety chyba dla przypomnienia pacjent audi a4 b5 1997 w lpg, falujące obroty na rozgrzanym silniku przy dohamowywaniu czy puszczeniu nogi z gazu, jak się zatrzyma to wskakuje na normalne, na zimnym jest ok, dodam że jakiś czas temu poszedł mi ten plastikowy króciec gdzie jest zamocowany czujnik temperatury i wyciekł mi cały cały płyn chłodniczy, ale tempertatura silnika nie podszkoczyła, przypadkiem zauważyłem że go nie ma, mechanik wymienił ten plastik, teraz temperatura silnika zatrzymuje się tuż przed 90, a obroty falują, świece wymieniłem bo ostatnio jak stał 3 dni to nie odpalił, kręcił ale nie było zapłanu dodam że na gazie i benzynie chodzi tak samo, macie Panowie jakies pomysły? uszczelka pod glowicą? Edited September 5, 2023 by pppatrykkk
OLIVER Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 Podpinałeś pod komputer ? Są jakieś błędy zapisane ? Myślę że to naj pierw powinieneś zrobić a dopiero tu przedstawić co pokazał VAG 😁
Elhape Posted September 11, 2023 Posted September 11, 2023 Dolot, wydech szczelny ?? Pomysłów jest aż za dużo żeby wszystkie wypisywać dla tego zrób jak OLIVIER napisał
pppatrykkk Posted September 15, 2023 Author Posted September 15, 2023 ok, co mi jest potrzebne żeby samemu sczytać błędy? czy do mechanika muszę podjechać?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now