lookas Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Witam, jakiś czas temu zapalił się check, zaczęło się odliczanie od 1000 i pojawił się poniższy błąd. Po przejechaniu 200km check i odliczanie znikło, ale teraz znowu się pojawiło. Silnik CNHA prod. 03.2015 Zastanawiające jest to ciśnienie -0,5 bara, wskazuje raczej na uszkodzony czujnik? Która to będzie część z ETKA? 9645 - Czynnik redukujący P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 219473 km Prędkość obrotowa silnika: 827.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 78 °C Temperatura powietrza zasysanego: 59 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.220 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.0 °C Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: -500 hPa Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 27.0 °C Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 50.00 % Czujnik poziomu środka redukującego: napięcie: 1950.0 mV
lookas Posted September 12, 2023 Author Posted September 12, 2023 Czyli do wymiany cały zbiornik 8K0 131 877S ?
Muskel1 Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Pewnie tak. Nie wiem czy da się samą pompę wymienić.
lookas Posted September 13, 2023 Author Posted September 13, 2023 Info z ASO pompa nie występuje oddzielnie, tylko w komplecie ze zbiornikiem, koszt 11040zł. Na dzień dzisiejszy nie dostępny w Polsce i Niemczech. Używek na necie brak
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now