lookas Opublikowano 12 Września 2023 Opublikowano 12 Września 2023 Witam, jakiś czas temu zapalił się check, zaczęło się odliczanie od 1000 i pojawił się poniższy błąd. Po przejechaniu 200km check i odliczanie znikło, ale teraz znowu się pojawiło. Silnik CNHA prod. 03.2015 Zastanawiające jest to ciśnienie -0,5 bara, wskazuje raczej na uszkodzony czujnik? Która to będzie część z ETKA? 9645 - Czynnik redukujący P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 219473 km Prędkość obrotowa silnika: 827.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 78 °C Temperatura powietrza zasysanego: 59 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.220 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.0 °C Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: -500 hPa Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 27.0 °C Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 50.00 % Czujnik poziomu środka redukującego: napięcie: 1950.0 mV
lookas Opublikowano 12 Września 2023 Autor Opublikowano 12 Września 2023 Czyli do wymiany cały zbiornik 8K0 131 877S ?
Muskel1 Opublikowano 12 Września 2023 Opublikowano 12 Września 2023 Pewnie tak. Nie wiem czy da się samą pompę wymienić.
lookas Opublikowano 13 Września 2023 Autor Opublikowano 13 Września 2023 Info z ASO pompa nie występuje oddzielnie, tylko w komplecie ze zbiornikiem, koszt 11040zł. Na dzień dzisiejszy nie dostępny w Polsce i Niemczech. Używek na necie brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się