michu93 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 witam wyczytalem w wikipedii* ze a4 b5 z silnikiem 1.9 115KM ma lepsze przyśpieszenie niż to samo ale w quattro... Silnik 0-100 km/h Prędkość maks. Zużycie paliwa 1.9 TDI (115 KM) 10,5 s 200 km/h 5,3 l/100km 1.9 TDI quattro (115 KM) 10,9 s 196 km/h 6,0 l/100km *znaleziono na http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A4[br]Dopisany: 04 Maj 2009, 07:53_________________________________________________co wy o tym sądzicie???
OLO_GDA Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 no nie wiem co mam sadzic bo to oczywiste jest.... zwlaszcza przy tak niskiej mocy, opory dodatkowych napedow (trzebe rozpedziec ten caly tył) , dodatkowa masa calego samochodu musi przelozyc sie na gorsze przyspieszenia. jakby dobrze zbadac to na gorsze hamowanie tez - znowu trzeba pokonac bezwladnosc napedu... i tyle. ale wystarczy ze troche sie zrobi mokro i juz Q jest góra. nie mowie juz o tym ze naped 4x4 nie sluzy do startowania tylko do prowadzenia auta w zakretach i trudnych warunkach...
michu93 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 no dobra, prędkość spalanie ok ale to przyśpieszenie... myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić...nigdy nie miałem 4x4 z taką mocą więc nie wiem
Dibo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić... Pomaga ale przy dużo większych mocach
michu93 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 hehh... to przynajmniej pobawić się można
Italiano Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Dlatego zazwyczaj w quattro przy tej samej pojemności wyciskają więcej kucy.
Dibo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Dlatego zazwyczaj w quattro przy tej samej pojemności wyciskają więcej kucy. Nie tyle przez to wyciskają tylko mogą sobie na to pozwolić bo ta moc zostanie bardziej wykorzystana niż w przypaku ośki.
OLO_GDA Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 no dobra, prędkość spalanie ok ale to przyśpieszenie... myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić...nigdy nie miałem 4x4 z taką mocą więc nie wiem moim zdaniem to wyglada tak tylko w pomiarach i danych fabrycznych. przy zalozeniu idealnej nawierzchni, super sprawnego kierowcy i ruszania na granicy poslizgu z palącym się sprzegłem. w normalnych ulicznych warunkach gdzie łatwo stracic trakcje ruszajac wydaje mi sie ze lepiej miec quattro bo mozna sobie pozwolisc na mocniejszy strzal ze sprzegła, a te poł sekundy różnicy bardzo łatwo zgubic minimalnym błędem zarówno w osce jak i 4x4. dlatego nie podniecałbym sie tak katalogowymi danymi ....
Voucher Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 A co np. w przypdaku startu z rolki, gdy moce aut są zbliżone tylko napęd w jednym to FWD/RWD w drugim AWD? Czy czasem FWD/RWD nie bedzie mialo przewagi?
Tukan Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Oska nie ma starat spowodowanych napedem,wiec z rolki tez wygra wszystko tez zalezy od kierownika.To ze q ma gorszy czas to noramlane Ale i tak wole wolniejsze q niz oske
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się