Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Auto z silnikiem 115KM lepsze od 115KM quattro ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

wyczytalem w wikipedii* ze a4 b5 z silnikiem 1.9 115KM ma lepsze przyśpieszenie niż to samo ale w quattro...

Silnik 0-100 km/h Prędkość maks. Zużycie paliwa

1.9 TDI (115 KM) 10,5 s 200 km/h 5,3 l/100km

1.9 TDI quattro (115 KM) 10,9 s 196 km/h 6,0 l/100km

*znaleziono na http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A4[br]Dopisany: 04 Maj 2009, 07:53_________________________________________________co wy o tym sądzicie???

Opublikowano

no nie wiem co mam sadzic bo to oczywiste jest.... :cool1:

zwlaszcza przy tak niskiej mocy, opory dodatkowych napedow (trzebe rozpedziec ten caly tył) , dodatkowa masa calego samochodu musi przelozyc sie na gorsze przyspieszenia.

jakby dobrze zbadac to na gorsze hamowanie tez - znowu trzeba pokonac bezwladnosc napedu...

i tyle.

ale wystarczy ze troche sie zrobi mokro i juz Q jest góra. nie mowie juz o tym ze naped 4x4 nie sluzy do startowania tylko do prowadzenia auta w zakretach i trudnych warunkach...

Opublikowano

no dobra, prędkość spalanie ok ale to przyśpieszenie... myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić...nigdy nie miałem 4x4 z taką mocą więc nie wiem :)

Opublikowano

myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić...

Pomaga ale przy dużo większych mocach :decayed:

Opublikowano

hehh... to przynajmniej pobawić się można :evil:

:closed:

Opublikowano

Dlatego zazwyczaj w quattro przy tej samej pojemności wyciskają więcej kucy.

Opublikowano

Dlatego zazwyczaj w quattro przy tej samej pojemności wyciskają więcej kucy.

Nie tyle przez to wyciskają tylko mogą sobie na to pozwolić bo ta moc zostanie bardziej wykorzystana niż w przypaku ośki.

Opublikowano

no dobra, prędkość spalanie ok ale to przyśpieszenie... myślałem, że to pomaga jednak się też rozpędzić...nigdy nie miałem 4x4 z taką mocą więc nie wiem :)

moim zdaniem to wyglada tak tylko w pomiarach i danych fabrycznych.

przy zalozeniu idealnej nawierzchni, super sprawnego kierowcy i ruszania na granicy poslizgu z palącym się sprzegłem.

w normalnych ulicznych warunkach gdzie łatwo stracic trakcje ruszajac wydaje mi sie ze lepiej miec quattro bo mozna sobie pozwolisc na mocniejszy strzal ze sprzegła, a te poł sekundy różnicy bardzo łatwo zgubic minimalnym błędem zarówno w osce jak i 4x4.

dlatego nie podniecałbym sie tak katalogowymi danymi ....

Opublikowano

A co np. w przypdaku startu z rolki, gdy moce aut są zbliżone tylko napęd w jednym to FWD/RWD w drugim AWD?

Czy czasem FWD/RWD nie bedzie mialo przewagi?

Opublikowano

Oska nie ma starat spowodowanych napedem,wiec z rolki tez wygra wszystko tez zalezy od kierownika.To ze q ma gorszy czas to noramlane :) Ale i tak wole wolniejsze q niz oske :decayed::naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...