Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stały błąd 00604 w A4 B6


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez sahipp,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z błędem ze zdjęcia, nie daje się usunąć, nie pomaga adaptacja, podmieniałem silniczki na inne (kupiłem kiedyś komplet z b7), próbowałem z potencjometrami z ali i nic. Obserwowałem ze zdjętym schowkiem pracę klapy i przy adaptacji normalnie się zamyka i otwiera. Klimatronik mam z b7 już dłuższy czas i po jego montażu miałem 0 błędów. Czy ten silniczek odpowiedzialny jest też za klapy przy filtrze powietrza? Może tam coś się przycina? Nie mam już pomysłu i liczę na Waszą podpowiedź.

 

20231004_190631.thumb.jpg.d7fe9516156ea6292d5ab590f1b1c0a5.jpg

  • Rozwiązanie
Opublikowano

nie wiem o którym silniczku dokładnie mowa.... ale interesowałem się potencjalnie tym tematem i wyczytałem że ,,podobno,, z tą podmiana potencjometrów jest ok i wszystko pięknie ładnie  z wyjątkiem silniczka z ,,kółkiem,, - tam rzekomo podmiana potencjometru zamiennika nie zadziała bo jest niby inny zakres....    ----nie wiem czy to pewna informacja, ale parę razy już i to w oczy wpadło....

Opublikowano

Teraz siedzi potencjometr jak i cały silniczek z nagrzewnicy z b7 ale nie mam pewności czy to ten odpowiedni czy jakiś inny i włożyłem w niego plastikowe kółko. Po zdjęciu filtra kabinowego te klapki chodzą normalnie a błąd wisi dalej, nastawy podstawowe też nie pomagają. Może szukać winy w samym klimatroniku?

Opublikowano

może tak być że klimatronik, ale przedtem upewnij sie że masz wszystko dobrze poskładane... na YT jest pełno filmików jak poprawnie złożyć silniczek z potencjometrem. tam też można zrobić pomyłkę.... no i jak wspomniałem (ale tego pewny nie jestem) zamienne potencjometry nie sprawdzają się w przypadku silniczka z kółkiem - podobno...

Opublikowano
W dniu 26.11.2023 o 10:56, sahipp napisał(a):

nie wiem o którym silniczku dokładnie mowa.... ale interesowałem się potencjalnie tym tematem i wyczytałem że ,,podobno,, z tą podmiana potencjometrów jest ok i wszystko pięknie ładnie  z wyjątkiem silniczka z ,,kółkiem,, - tam rzekomo podmiana potencjometru zamiennika nie zadziała bo jest niby inny zakres....    ----nie wiem czy to pewna informacja, ale parę razy już i to w oczy wpadło....

I to był strzał w 10, sprawdziłem chyba wszystkie moje silniczki i potencjometry jakie miałem, nawet podmieniłem klimatronik i błąd nie znikał, zakupiłem na portalu aukcyjnym odpowiedni silniczek z exeo, dla pewności przesmarowałem go w środku i po basic setings błąd zniknął. Myślę że warto tę informację przypiąć w temacie o zacinających się silniczkach.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bazz2 napisał(a):

I to był strzał w 10, sprawdziłem chyba wszystkie moje silniczki i potencjometry jakie miałem, nawet podmieniłem klimatronik i błąd nie znikał, zakupiłem na portalu aukcyjnym odpowiedni silniczek z exeo, dla pewności przesmarowałem go w środku i po basic setings błąd zniknął. Myślę że warto tę informację przypiąć w temacie o zacinających się silniczkach.

ja przez przypadek na tę informację trafiłem.... w skrócie: podmiana potencjometrów w silniczkach wszystkich działa pięknie, z wyjątkiem tego z kółkiem.... - tam jest inny zakres pracy potencjometra dla tego to nie działa w tym konkretnym silniczku...  Fajnie że udało się rozwiązać Tobie problem.

Edytowane przez sahipp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...