Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Magiczna Elektryka A4 b8


Marcin9873

Rekomendowane odpowiedzi

Witam audi A4 B8 CAGB skrzynia LLA otóż mam problem z błędami zapisanymi w sterownikach a mianowicie był wyciągany silnik skrzynia i sanki przód po złożeniu wszystkiego zapisały się błędy których nie idzie skasować VCDS Samochód odpala ale tak jak by był zapowietrzony jak odpali chodzi równo zapala się kontrolka świec i ogranicza moc były rozbierane hamulce i odpowietrzany układ ale tak jak by się nie odpowietrzył do końca. Wyskakuje błąd ESP fault i ikonka ESP. Dzięki za pomoc

Log-WAUZZZ8K5AN024142-283150km.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałeś listę błędów ulokowanych w sterowniku silnika ..? Przede wszystkim , co przecież jest oczywiste:

"4087 - Czujnik obrotów silnika (G28) 
          P0322 00 [101] - brak sygna³u "

 

Dziwne jest to, że wszystkie błędy zarejestrowały się w pamięci sterowników z datą 2009 r., czternaście lat temu... przed rokiem produkcji (2010) auta..?

Kiedy dokonywałeś napraw, o których wspominasz ?

Edytowane przez Tomnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie zauważyłem dzięki wielkie na czujniku była wymieniana wtyczka a błędy od ESP będą też przez to?

Naprawy robione były z tydzien temu a samochód jest z listopada 2009 może dlatego jak był aku odpinany

Edytowane przez Marcin9873
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minut temu, Marcin9873 napisał(a):

a błędy od ESP będą też przez to?

" 00778 - Czujnik k¹ta skrêtu kierownicy (G85) 
            014 - wadliwy
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 01101110
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 212
                    Przebieg: 283158 km
                    WskaŸnik czasu: 0
                    Data: 2009.06.26
                    Czas: 16:47:11

             Ramka zamro¿ona:
                    (bez jednostek): 44.0
                    Tekst: 2C8BFFFFFFFF00C0FF
                    Obroty silnika: 0
                    Niezn.index/b.klucza: 255 255 000
                    Tekst: 35A000004A1FFC1FFF
                        0.000Error!
                    Czas (miesi¹ce): 781
                    (bez jednostek): 11.75  "

 

Być może(najprawdopodobniej) trzeba wykonać nazwijmy to "nastawy podstawowe" po ruszeniu (lub na postoju ?) autem należy poruszać kołem kierownicy w lewo/prawo, zahamować. Błąd powinien zniknąć.

 

Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem.

Następne - Rozumiem, że auto stało podczas naprawy z odpiętym akumulatorem, tak ? 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto stało w sumie 3/4 miesiące za nim go poskładałem tak miało robioną blacharkę wiec odłączony podczas próby adaptacji vcds wywala błąd 

a może podpowiesz jakiej firmy kupić czujnik połozenia wału 

potrzebował bym zdjęcia wtyczki zobaczyć czy dobrze piny podłączyłem 

Edytowane przez Marcin9873
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Marcin9873 napisał(a):

potrzebował bym zdjęcia wtyczki zobaczyć czy dobrze piny podłączyłem

 

We wtyczce czujnika G28 znajdują się numery porządkowe pinów  - 1, 2, 3.

8K0-110121111.thumb.png.a512025cdc3404113b69fc547783a333.png

 

Czujnik prędkości obrotowej silnika, czujnik Halla, czujnik ciśnienia wspomagania hamulców, czujnik zmiennej pozycji kolektora dolotowego, jednostka sterująca silnika, silnik ze zmiennym kolektorem dolotowym
G28    -      Czujnik prędkości obrotowej silnika
G40    -      Czujnik Hall'a
G294    -      Czujnik ciśnienia serwa hamulca
G513    -      Czujnik zmiennej pozycji kolektora dolotowego
J623    -      Jednostka sterująca silnikaA005A4200804#BTJ623
T60    -      Złącze 60-pinoweA005A4200804#BTT60
V183    -      Silnik o zmiennym kolektorze dolotowym
  220    -      Połączenie z masą (masa nadajnika) w wiązce przewodów silnika
  327    -      Połączenie z masą (masa nadajnika) w wiązce przewodów komory silnika
  D106    -      Złącze 4 w wiązce przewodów w komorze silnika
  D107    -      Złącze 5 w wiązce przewodów w komorze silnika
 

Edytowane przez Tomnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część czujnik g28 ogarnięty została reszta błędów nie da się przeprowadzić na odpalonym IMG_20231228_175000.thumb.jpg.bdc60ca6e129b2f2b0d1bbe9288fb1bb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy podstawowy jak to kolega wcześniej nazwał nie robi się kompem tylko masz przejechać się autem jadąc powoli wykonać kilka skrętów lewo prawo i zahamować, czujnik kąta skrętu powinien się zaadoptować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...