Marcin9873 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Witam audi A4 B8 CAGB skrzynia LLA otóż mam problem z błędami zapisanymi w sterownikach a mianowicie był wyciągany silnik skrzynia i sanki przód po złożeniu wszystkiego zapisały się błędy których nie idzie skasować VCDS Samochód odpala ale tak jak by był zapowietrzony jak odpali chodzi równo zapala się kontrolka świec i ogranicza moc były rozbierane hamulce i odpowietrzany układ ale tak jak by się nie odpowietrzył do końca. Wyskakuje błąd ESP fault i ikonka ESP. Dzięki za pomoc Log-WAUZZZ8K5AN024142-283150km.txt
Tomnik Opublikowano 27 Grudnia 2023 Opublikowano 27 Grudnia 2023 (edytowane) Przeglądałeś listę błędów ulokowanych w sterowniku silnika ..? Przede wszystkim , co przecież jest oczywiste: "4087 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 00 [101] - brak sygna³u " Dziwne jest to, że wszystkie błędy zarejestrowały się w pamięci sterowników z datą 2009 r., czternaście lat temu... przed rokiem produkcji (2010) auta..? Kiedy dokonywałeś napraw, o których wspominasz ? Edytowane 27 Grudnia 2023 przez Tomnik
Marcin9873 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2023 (edytowane) Nawet nie zauważyłem dzięki wielkie na czujniku była wymieniana wtyczka a błędy od ESP będą też przez to? Naprawy robione były z tydzien temu a samochód jest z listopada 2009 może dlatego jak był aku odpinany Edytowane 27 Grudnia 2023 przez Marcin9873
Tomnik Opublikowano 27 Grudnia 2023 Opublikowano 27 Grudnia 2023 3 minut temu, Marcin9873 napisał(a): a błędy od ESP będą też przez to? " 00778 - Czujnik k¹ta skrêtu kierownicy (G85) 014 - wadliwy Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01101110 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 212 Przebieg: 283158 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2009.06.26 Czas: 16:47:11 Ramka zamro¿ona: (bez jednostek): 44.0 Tekst: 2C8BFFFFFFFF00C0FF Obroty silnika: 0 Niezn.index/b.klucza: 255 255 000 Tekst: 35A000004A1FFC1FFF 0.000Error! Czas (miesi¹ce): 781 (bez jednostek): 11.75 " Być może(najprawdopodobniej) trzeba wykonać nazwijmy to "nastawy podstawowe" po ruszeniu (lub na postoju ?) autem należy poruszać kołem kierownicy w lewo/prawo, zahamować. Błąd powinien zniknąć. Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem. Następne - Rozumiem, że auto stało podczas naprawy z odpiętym akumulatorem, tak ?
Marcin9873 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2023 (edytowane) Auto stało w sumie 3/4 miesiące za nim go poskładałem tak miało robioną blacharkę wiec odłączony podczas próby adaptacji vcds wywala błąd a może podpowiesz jakiej firmy kupić czujnik połozenia wału potrzebował bym zdjęcia wtyczki zobaczyć czy dobrze piny podłączyłem Edytowane 27 Grudnia 2023 przez Marcin9873
Tomnik Opublikowano 27 Grudnia 2023 Opublikowano 27 Grudnia 2023 (edytowane) 39 minut temu, Marcin9873 napisał(a): potrzebował bym zdjęcia wtyczki zobaczyć czy dobrze piny podłączyłem We wtyczce czujnika G28 znajdują się numery porządkowe pinów - 1, 2, 3. Czujnik prędkości obrotowej silnika, czujnik Halla, czujnik ciśnienia wspomagania hamulców, czujnik zmiennej pozycji kolektora dolotowego, jednostka sterująca silnika, silnik ze zmiennym kolektorem dolotowym G28 - Czujnik prędkości obrotowej silnika G40 - Czujnik Hall'a G294 - Czujnik ciśnienia serwa hamulca G513 - Czujnik zmiennej pozycji kolektora dolotowego J623 - Jednostka sterująca silnikaA005A4200804#BTJ623 T60 - Złącze 60-pinoweA005A4200804#BTT60 V183 - Silnik o zmiennym kolektorze dolotowym 220 - Połączenie z masą (masa nadajnika) w wiązce przewodów silnika 327 - Połączenie z masą (masa nadajnika) w wiązce przewodów komory silnika D106 - Złącze 4 w wiązce przewodów w komorze silnika D107 - Złącze 5 w wiązce przewodów w komorze silnika Edytowane 27 Grudnia 2023 przez Tomnik
Marcin9873 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2023 Część czujnik g28 ogarnięty została reszta błędów nie da się przeprowadzić na odpalonym
Góral65 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Nastawy podstawowy jak to kolega wcześniej nazwał nie robi się kompem tylko masz przejechać się autem jadąc powoli wykonać kilka skrętów lewo prawo i zahamować, czujnik kąta skrętu powinien się zaadoptować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się