VpH2k 0 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Witam, mam pewien problem z moją a4 b6 od momentu zakupu nie działały tylne głośniki oraz subwoofer i postanowiłem się za to zabrać sprawdziłem czy jest napięcie w kostce i jest ale nie ma już w tej kostce od subwoofera dodam że są jakieś 3 dodatkowe kable i 1 nie jest w ogóle podłączony a 2 te grubsze nie wiem gdzie idą jeszcze nie rozbierałem żeby zobaczyć gdzie idą i to jest moje pytanie: Czy tam w ogóle powinno być napięcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Najpierw musisz sprawdzić, czy do niebieskiej kostki dochodzi stałe 12V oraz napięcie wzbudzenia po uruchomieniu radia (remote 12V). Jeżeli oba napięcia są to musisz sprawdzić czy z radia dochodzą sygnały liniowe (sygnał audio). Najprawdopodobniej będą do nich podłączone te luźne przewody, które u Ciebie wiszą. Ktoś brał ten sygnał do osobnego wzmacniacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Najpierw musisz sprawdzić, czy do niebieskiej kostki dochodzi stałe 12V oraz napięcie wzbudzenia po uruchomieniu radia (remote 12V). Jeżeli oba napięcia są to musisz sprawdzić czy z radia dochodzą sygnały liniowe (sygnał audio). Najprawdopodobniej będą do nich podłączone te luźne przewody, które u Ciebie wiszą. Ktoś brał ten sygnał do osobnego wzmacniacza. jeżeli chodzi o stałe 12v i remote 12v to może być tam ponad 12? wczoraj mierzyłem i było 13.7 i sorry ze pytam ale jestem laikiem w tym temacie. Ten sygnał liniowy tez powinien mieć jakieś napięcie czy jak to sprawdzić? Edytowane 14 Stycznia przez VpH2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 10 minut temu, VpH2k napisał(a): jeżeli chodzi o stałe 12v i remote 12v to może być tam ponad 12? wczoraj mierzyłem i było 13.7 Tak, w zależności od tego, czy silnik pracuje czy nie, pojawia się tam napięcie panujące na biegunach akumulatora. Silnk pracuje = alternator ładuje i masz wyższe napięcie. Sygnał liniowy, to sygnał z radia do wzmacniacza, czyli to, co wzmacniacz ma wzmocnić i puścić na głośniki (czyli ten dźwięk, który głośniki mają zagrać). Ze względu na to, że jest to sygnał liniowy jest tam bardzo niskie napięcie zmienne. W czasie gdy radio odtwarza muzykę możesz miernikiem na zakresie mV sprawdzić, czy napięcie się tam pojawia. Masz tylko 3 piny, ponieważ masa sygnałowa jest wspólna dla obu kanałów (lewy i prawy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 3 minut temu, Muskel1 napisał(a): Tak, w zależności od tego, czy silnik pracuje czy nie, pojawia się tam napięcie panujące na biegunach akumulatora. Silnk pracuje = alternator ładuje i masz wyższe napięcie. Sygnał liniowy, to sygnał z radia do wzmacniacza, czyli to, co wzmacniacz ma wzmocnić i puścić na głośniki (czyli ten dźwięk, który głośniki mają zagrać). Ze względu na to, że jest to sygnał liniowy jest tam bardzo niskie napięcie zmienne. W czasie gdy radio odtwarza muzykę możesz miernikiem na zakresie mV sprawdzić, czy napięcie się tam pojawia. Masz tylko 3 piny, ponieważ masa sygnałowa jest wspólna dla obu kanałów (lewy i prawy). Okej to zaraz pójdę do auta i sprawdzę a czy te kable co idą do subwoofera tam tez powinno być jakieś napięcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Przewody, które idą ze wzmacniacza do subwoofera, to jego zasilanie ze wzmacniacza, więc jeżeli radio jest aktywne i gra, a wzmacniacz jest sprawny, to subwoofer powinien zagrać i na przewodach powinno pojawić się także napięcie zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Tak, w zależności od tego, czy silnik pracuje czy nie, pojawia się tam napięcie panujące na biegunach akumulatora. Silnk pracuje = alternator ładuje i masz wyższe napięcie. Sygnał liniowy, to sygnał z radia do wzmacniacza, czyli to, co wzmacniacz ma wzmocnić i puścić na głośniki (czyli ten dźwięk, który głośniki mają zagrać). Ze względu na to, że jest to sygnał liniowy jest tam bardzo niskie napięcie zmienne. W czasie gdy radio odtwarza muzykę możesz miernikiem na zakresie mV sprawdzić, czy napięcie się tam pojawia. Masz tylko 3 piny, ponieważ masa sygnałowa jest wspólna dla obu kanałów (lewy i prawy). powierzyłem i sygnał jest 3.5v mi wyszło w oby dwóch a w tym kablu od subwoofera nie ma napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Czyli podsumowując w niebieskiej wtyczce masz - stałe napięcie zasilania wzmacniacza - napięcie wzbudzające (remote) wzmacniacz - napięcie 3,5V na lewym oraz prawym wejściu liniowym - wzmacniacz i tylne głośniki nie grają oraz brak napięcia na dwóch przewodach do suba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Czyli podsumowując w niebieskiej wtyczce masz - stałe napięcie zasilania wzmacniacza - napięcie wzbudzające (remote) wzmacniacz - napięcie 3,5V na lewym oraz prawym wejściu liniowym - wzmacniacz i tylne głośniki nie grają oraz brak napięcia na dwóch przewodach do suba? dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Więc wszystko wskazuje na to, że wzmacniacz padł. Jest to bardzo częsta usterka tych wzmacniaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 3 minut temu, Muskel1 napisał(a): Więc wszystko wskazuje na to, że wzmacniacz padł. Jest to bardzo częsta usterka tych wzmacniaczy. okej to zamawiam wzmacniacz i napisze jak poszło po zamontowaniu nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Zdarza się, że sprzedawcy sprzedają już uszkodzone, więc żebyś nie był rozczarowany, gdy na nowym także nie zagra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zdarza się, że sprzedawcy sprzedają już uszkodzone, więc żebyś nie był rozczarowany, gdy na nowym także nie zagra. Wiem a czy to musi być konkretnie ten sam (8E9035223) czy może być np z a4 b7 lub 8e5035223 Edytowane 14 Stycznia przez VpH2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Możliwe, powinien podejść ale nie na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VpH2k 0 Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2 minut temu, Muskel1 napisał(a): Możliwe, powinien podejść ale nie na 100% okej dzieki za pomoc bede pisal jak bedzie nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się