WiktorS99 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Dzień Dobry! Mam nietypowy problem w swojej A4, auto kupione z uszkodzonym tylnym zderzakiem w tył. Po zakupie zmieniłem klemę oraz pirotechnike w pasach. Poskładana zrobione około 1500 km bezproblemowo. Felernego dnia zrobiłem trasę 100km, zgaszona na 5 minut pod bankomatem. Przy próbie odpalenia, na virtualu komunikat awaria napęd. Szyba diagnostyka 3 błędy, skasowane auto odpaliło. Na drugi dzień auto również odpala, przejechałem kolejne 100km i taka sama sytuacja. Znalazłem ze to może być problem z klemą pirotechniczną. Kupiona kolejna nowa w ASO. Założyłem auto od kopa odpaliło, odpalane gaszone z 10 razy. Kolejnego poranka znowu słychać jak rozrusznik tylko cyka i te same błędy. Odczekałem 40 minut bez kasowania błędów auto odpaliło bez problemu. Dociąłem blaszkę miedzianą podłożyłem pod klemę znowu taka sama sytuacja raz odpala a raz się zatnie i nie idzie odpalić. Dzisiaj skasowanie błędów nic nie dało. Poszedłem poruszałem klemą i postukałem w aku, odpaliła od kopa. Co myślicie o tej sytuacji? Podmieniać aku na nowe, te niby trzyma i nie rozładowuje się nawet po tygodniu postoju. Ale data produkcji zgodna z datą auta. Klema pominięta na krótko. Moja teoria sprowadza się do rozrusznika w tym momencie. Silnik 2.0 TDI DEUA 150 Skrzynia 6B manual Napęd Ośka Przebieg 167 tysięcy. Wcześniej auto bezwypadkowe, podmieniana klapa na drugą w kolor i zmieniany zderzak.
WiktorS99 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Przyczyny szukałbym w rozruszniku. Też właśnie skłaniam się że to elektromagnes, niestety dostęp do niego skutecznie utrudnia próbę podania prądu bezpośrednio na rozrusznik. Nie pasują mi tylko te dwa dodatkowe kody błędów, które zawsze pojawiają się gdy auto nie odpali. Dlatego zanim go wyciągnę na wierzch zastanawiam się czy to nie jakiś problem z prądem. Kiedyś miałem też taką sytuacje pod odbiorze BMW uszkodzonego że sklepali klemę IBS żeby odpalała i nie wiem czy od faktu jej zwarcia chwile pod odbiorze wysypał się moduł komfortu i trzeba było go postawić na nowo. Ale tutaj w B9 diagnostyka całego auta nie przynosi dodatkowych błędów. Czysto wszystko sprawne......
Muskel1 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Podepnij auto pod VCDS wykonaj pełny auto-scan i go wrzuć tutaj.
WiktorS99 Opublikowano 28 Stycznia Autor Opublikowano 28 Stycznia W dniu 25.01.2024 o 21:55, Muskel1 napisał(a): Podepnij auto pod VCDS wykonaj pełny auto-scan i go wrzuć tutaj. Postaram się w tygodniu kolegę z VCDS'em żeby zrobił mi skan, wcześniej już go robiliśmy ale nie zapisywałem tego. Diagnozę już sam zrobiłem, po podłożeniu blaszki wczoraj zrobiłem nią 15km. Po otwarciu bagażnika smród plastiku. Klema rozgrzana bardzo mocno aż plastik już śmierdział. Plusowy biegun akumulatora również. Jutro wrzucę akus na tester porządny. Na moje aku robi zwarcie albo któryś kabel plusowy nie ma właściwego przejścia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się