Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przepływomierzem w A4 B5 1.8T ANB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

2 miesiące w moim A4 B5 robiony był program, przy 6000 obrotów auto traci moc, tak jakby chciał wejść na odcięcie po czym przy około 6300 wraca moc do około 6600 i wchodzi na odcięcie.
Log wygląda następująco:
image.thumb.png.7badafd2daac00ff01c4d6331a729fbf.png

 

 Gdzie szukać przyczyny? 
 Auto ma dość świeże turbo, niecały rok temu regenerowane na nieoryginalnym żeliwie, większe wtryski 380, oraz DP. 

 

Pozdrawiam.

 

log.csv

Opublikowano

Zrob poprawnie komplet logów.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, przem8 napisał(a):

Zrob poprawnie komplet logów.

@przem8 Jakie konkretnie bloki w VCDS masz na myśli lub jakie dane powinienem zlogować?

Edytowane przez perkele
Opublikowano

2+33, 3+20 i 115+118. Wrzuć to na stronę typu tunezilla i daj linki. Poza tym masz temat na forum o logowaniu 1.8t

Opublikowano

Log statyczny 001+003https://log.tunezilla.com/s/UXObEkAL

Log statyczny 001+032https://log.tunezilla.com/s/5CuZJGjV

Log statyczny 002+033hhttps://log.tunezilla.com/s/BVnO2IWH

 

 

Log dynamiczny 002+033https://log.tunezilla.com/s/rARKMPJ1

Log dynamiczny 003+020https://log.tunezilla.com/s/YUOVd90Z
Log dynamiczny 003+020 kolejny: https://log.tunezilla.com/s/hsO3MWuk

Log dynamiczny 115+118https://log.tunezilla.com/s/LR5plEKO

 

Spadek mocy zdarzał się na różnych obrotach i nie zawsze, dosłownie utrata mocy i powrót do "normy" po sekundzie.

 

 

 

 

Opublikowano

Nic takiego nie widać w logach. Masz  cofki zapłonów i lekkie niedoładowanie powyżej 5tys obr.

 

Opublikowano

Dokładnie o te momenty chodzi, wtedy czuć, że auto przestaje przyspieszać, wydaje mi się, że na logu 115+118 niedopompowanie jest spowodowane właśnie tym spadkiem "Mass Flow".

image.png.a3d3fbcf62ebb50edb0c53d978964a07.png

image.png.8ce7aded3b9e33f6619e23f4cb538670.png

image.png.1a9f86a28dc0ddc0ca890483cd79ffa4.png

Opublikowano (edytowane)

Przepływ zalezny jest od doładowania, a poza tym ten spadek jest liniowy więc nie powinno byc to drastycznie odczuwalne. Sprawdź dv, szczelność dolotu i jak jest ok to może to turbo wiecej nie jest w stanie utrzymać górą i brakuje raptem mniej niz 0,1 bar do tych 6tys obr.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...