perkele Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Cześć, 2 miesiące w moim A4 B5 robiony był program, przy 6000 obrotów auto traci moc, tak jakby chciał wejść na odcięcie po czym przy około 6300 wraca moc do około 6600 i wchodzi na odcięcie. Log wygląda następująco: Gdzie szukać przyczyny? Auto ma dość świeże turbo, niecały rok temu regenerowane na nieoryginalnym żeliwie, większe wtryski 380, oraz DP. Pozdrawiam. log.csv
perkele Opublikowano 3 Lutego Autor Opublikowano 3 Lutego (edytowane) 13 minut temu, przem8 napisał(a): Zrob poprawnie komplet logów. @przem8 Jakie konkretnie bloki w VCDS masz na myśli lub jakie dane powinienem zlogować? Edytowane 3 Lutego przez perkele
przem8 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego 2+33, 3+20 i 115+118. Wrzuć to na stronę typu tunezilla i daj linki. Poza tym masz temat na forum o logowaniu 1.8t
perkele Opublikowano 3 Lutego Autor Opublikowano 3 Lutego Log statyczny 001+003: https://log.tunezilla.com/s/UXObEkAL Log statyczny 001+032: https://log.tunezilla.com/s/5CuZJGjV Log statyczny 002+033: hhttps://log.tunezilla.com/s/BVnO2IWH Log dynamiczny 002+033: https://log.tunezilla.com/s/rARKMPJ1 Log dynamiczny 003+020: https://log.tunezilla.com/s/YUOVd90Z Log dynamiczny 003+020 kolejny: https://log.tunezilla.com/s/hsO3MWuk Log dynamiczny 115+118: https://log.tunezilla.com/s/LR5plEKO Spadek mocy zdarzał się na różnych obrotach i nie zawsze, dosłownie utrata mocy i powrót do "normy" po sekundzie.
przem8 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Nic takiego nie widać w logach. Masz cofki zapłonów i lekkie niedoładowanie powyżej 5tys obr.
perkele Opublikowano 3 Lutego Autor Opublikowano 3 Lutego Dokładnie o te momenty chodzi, wtedy czuć, że auto przestaje przyspieszać, wydaje mi się, że na logu 115+118 niedopompowanie jest spowodowane właśnie tym spadkiem "Mass Flow".
przem8 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego (edytowane) Przepływ zalezny jest od doładowania, a poza tym ten spadek jest liniowy więc nie powinno byc to drastycznie odczuwalne. Sprawdź dv, szczelność dolotu i jak jest ok to może to turbo wiecej nie jest w stanie utrzymać górą i brakuje raptem mniej niz 0,1 bar do tych 6tys obr. Edytowane 4 Lutego przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się