MontecarloA4 Opublikowano 17 Lutego Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Dzień dobry, stałem się posiadaczem A4B7 2.0 TDI 140km Multitronic. Mam dwa problemy: 1.P0101, wymieniłem przepływomierz na nowy Pierburga (błąd dalej się pojawia), sprawdzałem układ dolotowy, wszystko szczelne a błąd nadal występuje. Sprawdziłem masę powietrza to na biegu jałowym mam 11-12g/s przy 2500 obrotów 45g/s. Skończyły mi się pomysły gdzie szukać przyczyny…Proszę o pomoc 2. Drgania silnika na biegu jałowym. Są to chwilowe drgania pojawiają się i na chwilę znikają i tak w kółko. Podniosłem maskę aby zobaczyć czy silnik bardziej się trzęsie podczas tych drgań ale nie zauważałem jakiś zmian. Gdy podniosę obroty na 900-950 drgania ustają ale te chwilowe drganie pojawia się od razu gdy puszczę gaz i znowu tak co około 10sek się pojawiają. Nie jest to jakieś super mocne lecz trochę irytuje. Aktualny przebieg 273tys km Przy 240tys km wymieniany rozrząd z nową pompą i ołówkiem. W sierpniu 2023 wymieniany kompletny dwumas. Wymienione zostały również dwa pompowtryski. DPF na miejscu a EGR wykodowany. Edytowane 17 Lutego przez MontecarloA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się