Jan1976 0 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Witam, Proszę o pomoc bo przejrzałem cały dział klimatyzacji i nie znalazłem podobnego przypadku. Mój samochód to A4 B8 z 2012 r po lifcie 2.0 TDI. Po odpaleniu auta problem jak w temacie :Padł panel klimatyzacji - nie działają żadne przyciski , brak podświetlenia przycisków , brak możliwości włączenia nawiewów , ogrzewania . Wentylator chłodnicy załącza się mimo zimnego silnika Po podpięciu kompa wyskakuje błąd : U016400 utrata komunikacji ze sterownikiem HVAC. Sprawdziłam bezpieczniki przy lewym słupku i w bagażniku - są ok. Czy są jeszcze w innym miejscu bezpieczniki od A/C czy szukać nowego panelu? I drugie pytanie : wymieniłem olej i jak wyłączyć komunikat : service due? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca (edytowane) Jaka klima? 1 czy 3 strefowa? Panel jest ciemny? Komunikat serwisu skasujesz tylko komputerem. Jest to obszernie opisane tu na forum. Poszujaj. Edytowane 23 Marca przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan1976 0 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca Chyba jednostrefowa , nie wiem czym się ta różni od 3 strefowej. Panel jest ciemny. Zero reakcji na przyciski i zero podświetlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Trójstrefowa ma wyświetlacz z temperaturą i z tyłu nawiewy. Jednostrefową ma tylko jedno pokrętło po środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan1976 0 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca U mnie jednostrefowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Bezpiecznik od panelu klimatyzacji to ten nr 10 w rzędzie ST2 na poniższym rysunku (deska rozdzielcza strona pasażera). Wyciągnij go kilka razy i włóż oraz sprawdź pod względem elektrycznym, a nie optycznym czy nie jest spalony. Jeżeli to nie pomoże to wypnij tę zaznaczona na rys. wtyczkę A kilka razy i wepnij na nowo na wyłączonym zapłonie. Są w niej między innymi przewody CAN do komunikacji, i czasem kontakty w tej złączce są zaśniedziałe, co skutkuje właśnie brakiem konunikacji między sterownikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan1976 0 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca Dzięki za podpowiedź. Jutro sprawdzę i dam znać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan1976 0 Opublikowano 24 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca Hej. Dzięki za wskazówkę. Przyczyną był oczywiście spalony bezpiecznik. To moje pierwsze audi więc uczę się takich podstaw jak rozmieszczenie bezpiecznikow. Teraz muszę pogłówkować co było przyczyną spalenia bezpiecznika A jak skasować service due? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca https://a4-klub.pl/manuale/manuale-a4-b8-2007-2015/kasowanie-inspekcji-olejowej-oraz-serwisowej-audi-a4-b8-r29/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan1976 0 Opublikowano 24 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca Dzięki jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się