damianw123 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Hej. Mam taki problem z instalacją KME w aucie Audi a4 b7 1.6. mianowicie zakładana była 1.5 r temu i od samego początku było nagłe szarpnięcie podczas jazdy, albo przyśpieszania. Pojechałem do warsztatu, poprawili ale wróciło za jakiś czas. Pojechałem do drugiego i powiedział, że było włączone automatyczne kasowanie błędów, i po kasowaniu błędu to była tachwila na powrót korekt, przełączył mi to na "cut off" czyli na nodze z gazu, ale niestety po wciśnięciu znów gazu potrafi szarpnąć. Jeśli chodzi o korekty, to na postoju były max 7%, niestety nie wiem jakie podczas jazdy. Jeśli chodzi o kasowanie błędu, to był to od mieszanki, że za ubogo. VCDS nie mogę sprawdzić korekt, bo blokuje sterownik gazu a błędu w silniku nie mam od mieszanki. Czy mimo iż nie ma błędu to może być problem z lambdą? Ewentualnie katalizator ma znaczenie? Prosiłbym nie cisnąć, bo na regulacji LPG się kompletnie nie znam
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia 4 minuty temu, damianw123 napisał(a): Jeśli chodzi o kasowanie błędu, to był to od mieszanki, że za ubogo. VCDS nie mogę sprawdzić korekt, bo blokuje sterownik gazu a błędu w silniku nie mam od mieszanki. Czy mimo iż nie ma błędu to może być problem z lambdą? Nie. Bez podglądu w parametry nikt, nic nie powie. Pewnie wystarczy poprawana regulacja i będzie śmigać i wyłączyć w cholere obd w sterowniku lpg i wszelkie autoadaptacje jeśli są.
damianw123 Opublikowano 4 Kwietnia Autor Opublikowano 4 Kwietnia 13 minut temu, przem8 napisał(a): Nie. Bez podglądu w parametry nikt, nic nie powie. Pewnie wystarczy poprawana regulacja i będzie śmigać i wyłączyć w cholere obd w sterowniku lpg i wszelkie autoadaptacje jeśli są. Zrobiłem logi na PB, bo LPG blokuje, zrobiłem tylko na postoju aktualnie. Grupy 002,001,031,032,033. Czy coś pomoże?
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Na postoju to raczej nie ma sensu. 2+33 wystarczy.
damianw123 Opublikowano 4 Kwietnia Autor Opublikowano 4 Kwietnia 1 minutę temu, przem8 napisał(a): Na postoju to raczej nie ma sensu. 2+33 wystarczy. Ok, mogę zrobic podczas jazdy. Czy robić jak auto już będzie miało 90? Tzn rozgrzać do 90 i dopiero robić? Jakiś zakres obrotów obrać? Czy po prostu normalnym codziennym stylem jazdy?
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Od 1,5 tys do odcinki na 3 biegu. Na postoju wystarczy około minuty i silnik ma być rozgrzany. Logi po skasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.
damianw123 Opublikowano 4 Kwietnia Autor Opublikowano 4 Kwietnia @przem8zapomniałem dodać, że pojawia się błąd evap - nieprawidłowy przepływ. Czy to może mieć wpływ?
damianw123 Opublikowano 4 Kwietnia Autor Opublikowano 4 Kwietnia @przem8To są logi z postoju, ale dodawałem gazu do 3 tysięcy obrotów. Jutro albo w sobotę zrobie z jazdy
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia 31 minut temu, damianw123 napisał(a): ale dodawałem gazu do 3 tysięcy obrotów. Po co? i naucz sie prawidłowo wstawiać logi, bo z teog to nic nie można odczytać.
damianw123 Opublikowano 5 Kwietnia Autor Opublikowano 5 Kwietnia @przem8 Log #799593 LOG.TUNEZILLA.COM vcds-graph KIKSU.NET A web application for visualizing VCDS measurement log files. Jeden z przejazdu w jedną stronę Drugi przy powrocie. Auto rozgrzane było
damianw123 Opublikowano 5 Kwietnia Autor Opublikowano 5 Kwietnia VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Tu jest z drogi powrotnej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się