Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skoki temperatury w zakresie 75-110*C w A4 B5 2.4


Mati2137
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Langista,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki związanej z układem chłodzenia silnika 2.4 arj w b5 99'
Pokrótce opiszę jak wygląda problem.
W ubiegłe lato podczas stania w korku płyn chłodzący się zagotował i pęknięciu uległ plastikowy element chłodnicy. Chłodnica została wymieniona i bezproblemowo jeździłem tak przez następne pół roku.
na wiosnę zauważyłem że auto na zmianę albo się nie dogrzewa, albo temperatura jest za wysoka. Jako że to był już czas na rozrząd, wymieniłem cały zestaw z pompą wody i termostatem ( 87 stopni mahle ), odpowietrzyłem wszystko dokładnie, niestety problem nie zniknął, auto potrafi być niedogrzane lub przegrzewać się, zarówno w czasie jazdy jak i na postoju, jednak na postoju szczególnie. Wisko działa. Patrząc na to że węże przy niedogrzaniu są miękkie a przy wysokiej temp. bardzo twarde, domyślam się że czujnik temperatury nie przekłamuje. Póki co nie ma upałów ale obawiam się ze jak przyjdą auto nie będzie nadawało się do jazdy.  Sam silnik pracuje normalnie i nic niepokojącego się z nim nie dzieje. Nie jestem ekspertem także proszę o wyrozumiałość ;) Co jeszcze mógłbym zrobić żeby jakoś spróbować to rozwiązać? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Test na CO2 bo możliwe że UPG na jednej z głowic padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...