dzikuzkiw 0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 mam problem z niebieskim dymem wydobywajacym sie z wydechu. przed regeneracja pompy bylo wszystko ok a teraz w miare rozgrzewania sie silnika zaczyna coraz bardziej dymic.co to moze byc??? po wlozeniu pompy i jeżdżeniu pare dni zauwazylem ze przewód od powrotu byl scisniety i nie bylo przepływu myslalem ze to moze byc przyczyna dymienia ale po jego wymianie kopci dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi 0 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Vag coś pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 niebieski dym to przeważnie spalany olej ale i również powietrze w przewodach paliwowych, sprawdź wężyki, króćce, metalowe cybanty na przewodach i nakrętki na przewodach metalowych przy wtryskach i głowicy tłokorozdzielacza przy pompie czy dobrze dokręcone a przewody dobrze osadzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Tak mi się przypomniało, że znajomy miał biały dym jak dwa wtrysk mu padł. Tyle, że to było w AKN. Ale posprawdzaj jak Sztomel pisze. I podepnij Vag może coś podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikuzkiw 0 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Podpiołem vaga i wszystko gra ale zauważyłem ubytki oleju i to dość znaczne i jeszcze coś po odkręceniu korka od wlewu oleju dmucha powietrzem pewnie musiała sie odma zatkać??? wiecie moze jakie uszczelnienie najbardziej pada po zatkaniu odmy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGD 0 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Dolne i gorne uszczelnienie miski olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 wiecie moze jakie uszczelnienie najbardziej pada po zatkaniu odmy???? lepiej się o tym nie przekonać na własnej skórze jak pójdzie uszczelniacz od strony skrzyni biegów na wale, lepiej zabrać się za usunięcie usterki : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55798 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikuzkiw 0 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A jednak to była własnie ta odma wymieniłem przepaliłem olej który jeszcze sie nie dopalił i po kopceniu dzięki za rady... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się