Dewq Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja (edytowane) Cześć, Poprzedni właściciel auta tj. A4 B6 2.0 ALT wyłączył immo w sterowniku (nie znam historii), teraz obecnie chciałbym przywrócić stan fabryczny, i tu pojawia się pytanie, gdyż jeżeli dojdzie do ponownego włączenia immo w ECU to auto przestanie odpalać, a ja będę musiał szukać usterki na własną rękę. Na allegro znalazłem tzw. "Zestawy startowe" w których jest stacyjka, licznik i ECU, jeżeli kupię taki zestaw od takiego samego samochodu (wyposażenie) to będzie to działało P&P? Czy oprócz tego będzie trzeba wykonać jeszcze jakieś dodatkowe kodowania? Jeszcze pytanie poza konkursem bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, czy w sytuacji gdy immo jest wyłączone w ECU możliwe jest zakodowanie klucza do immo czy wymaga to jego włączenia? Ewentualnie w jaki sposób można w miarę pewnie zdiagnozować co spowodowało usterkę immo? Pzdr. Edytowane 31 Maja przez Dewq
Muskel1 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Kodować musisz pod dany pojazd i wyposażenie. Jak masz wyłączone immo klucza nie trzeba kodować bo auto odpalisz nawet wkrętakiem.
Dewq Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja 52 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Jak masz wyłączone immo klucza nie trzeba kodować bo auto odpalisz nawet wkrętakiem. O tym doskonale wiem, ale przez wyłączone immo jest błąd w komunikacji klimatyzacji, błąd jaki w niej znalazłem to brak komunikacji z immo, przez co w klimatyzacji działa tylko nawiew na przednią szybę. Przez problem z klimą chciałbym przywrócić immo, a wyczytałem gdzieś że ponowne zakodowanie kluczyków spowoduje że klimatyzacja zacznie normalnie działać, chociaż mi się nie wydaje jeżeli problem z usterką immo leży gdzieś indziej. Stąd też szukanie informacji w jaki sposób można konkretnie zdiagnozować co padło z modułów immo, chyba że po prostu mógł się rozprogramować kluczyk i dlatego auto nie odpalało? A poprzedni właściciel zamiast to sprawdzić po prostu wyłączył immo w ECU.
Muskel1 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja 8 minut temu, Dewq napisał(a): Stąd też szukanie informacji w jaki sposób można konkretnie zdiagnozować co padło z modułów immo Nie można zdiagnozować. Przyczyn może być wiele. EEPROM padł w zegarach lub zegary zostały wymienione lub sterownik silnika został wymieniony lub pastylki w kluczykach padły itd. Nie znając historii pojazdu można sobie gdybać.
Dewq Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja Właśnie temat trochę trudny, chyba że ktoś spotkał się z problemem działania klimatyzacji po wyłączeniu immo. Wszystkie funkcje i sama klima działa bez problemu na zapłonie, po odpaleniu silnika gaśnie, i działa tylko nawiew na 100% na przednią szybę. A w klimatroniku po odczytaniu błędów jest info o braku komunikacji z immo. Czy jest jakaś opcja obejścia/naprawy tego problemu bez grzebania i szukania problemu w immo?
Muskel1 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Sprawdź w sterowniku klimy czy VIN się zgadza, jeżeli nie to przyucz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się