kdkrasniewski 0 Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Witam. Od jakiegos czasu mam klopot ze wskazanikiem temperatury. Wczesniej wskazowka po zatrzymaniu samochodu potrafila wychylac sie az pod 110 stopni, i po odpaleniu wracala do normy. Wyszlo ze wtyczka czujnika temperatury byla uszkodzona, kupilem nowa i przelutowalem chociaz dojscie tam jest fatalne. Kupiony nowy czujnik oryginalny wtyczka przelutowana. A klopoty pozostaly tylko inne. Samochod teraz strasznie dlugo sie nagrzewa a przynajmniej tak wskaznik pokazuje. Po przejechaniu ok 10km pa niecale 90 a czasami niewoele ponad 70. Jak go zgasze i od razu spowrotem przekrece zaplon temperatura w ciagu jakichs 15 sekund dochodzi do 90 i wtedy juz trzyma ta temperature caly czas. Co moze byc przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Słabe luty, tam powinno się zarobić odpowiednie piny a nie lutować kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdkrasniewski 0 Opublikowano 1 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Nie ma nawet jak wsadzic rak do tych przewodow, czy jest inny sposob niz zarobienie nowych pinow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Langista 459 Opublikowano 2 Czerwca Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Jest, ten który sam zrobiłeś i jak widać nie działa poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdkrasniewski 0 Opublikowano 2 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Racja nie dziala. Jutro umawiam elektryka niech to ogarnie. Bo ja tylko balaganu na robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdkrasniewski 0 Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Nie udalo sie rozwiazac problemu. Nowa wiazka czujnika i nowy czujnik kupiony w serwisie. Wymieniona chlodnica, uklad odpowietrzony, wentylatory chodza. A klopoty pozostaly wrecz w ostatnie upaly jak stanalem w korku tak z 5 minut zaczela rosnac temperatura. Dolny waz od chlodnicy wtedy jak dla mnie letni nie byl goracy. Samochod wstawiony do mechanika ktory twierdzi ze on nic nie znalazl. Juz sam nie wiem co robic..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 20 Czerwca Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Który czujnik wymieniony? Sprawdź odczyt z grupy 131 i 132. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdkrasniewski 0 Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Czujnik 4pinowy wlacznie z nowa wiazka. Teraz nie mam jak sprawdzic bo samochod znowu wstawilem do mechanika. Lecz o ile sie nie myle to w 131 byla tempera tora cos 117 elektryk sprawdzal przy mnie i pokazywal. O ile byla yo grupa 131 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdkrasniewski 0 Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Tylko jutro odbiore samochod sprawdze i wstawie. Na zimnym czy zagrzanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się