lukpie Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca Mam uszkodzony zaczep w dolocie w tej kwadratowej rurze ze tak powiem ktora ma dziurki na gorze. Tzn tak mi sie wydaje ze w tej bo nie rozbieralem tego a dopiero dzis zauwazylem. Powoduje to ze jest szpara na styku laczenia tego elementu z nastepnym bo jeden element wchodzi w drugi i wlasnie odstaje dol jednego z tych elementow. Czy ma to wplyw na prace silnika? moc? turbo?
lukpie Opublikowano 22 Czerwca Autor Opublikowano 22 Czerwca podbijam. Jestem swiadomy ze wszystko ma byc szczelne! ale chcialbym uzyskac odpowiedz czy takie uszczkodzenie w tym miejscu ma realny wplyw np na wstawanie turbo? bo jak patrzylem w pomiarach rozszerzonych i np doladowanie zadane jest wieksze niz rzeczywiste jak dobrze pamietam i chcialbym sie dowiedziec czy to jest powod? oczywiscie wymienie to i tak i tak.
Muskel1 Opublikowano 22 Czerwca Opublikowano 22 Czerwca Nie ma. Jest przed przepływomierzem, więc masa powietrza zaciąganego czy to przez filtr ppowietrza, czy przez ten otwór jest i tak mierzona.
lukpie Opublikowano 8 Lipca Autor Opublikowano 8 Lipca wroce do tematu tego ze cisnienie rzeczywiste jest mniejsze niz wymagane. Teraz ogoladam EKG i on powiedzial cos takiego ze jesli wartosci wymagane beda mialy setke mniej niz rzeczywiste to najprawdopodobniej skutecznosc dpf szybko spadnie. Bedzie szybciej sie zapychal. No i wlasnie mam wrazenie ze to jest u mnie przyczyna tego ze z 750km jak sie wypalal to teraz wypala sie po ok 550km i jak moge zdiagnozowac ta roznice w cisnieniu? turbo nowe nie regenerowane jak i masa calego osprzetu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się