kamilok02 Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca Witam. Tak jak w temacie borykam się z wibracją samochodu przy 120km/h. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że wibracje zaczynają się przy 120 i są dość delikatne, natomiast przy 140 mam masaż całego ciała. Co najlepsze przy 150 problem całkowicie ustaje i tak już zostaje do nawet 200. Koła wyważane parę razy, nawet dla pewności wymienione opony na inne, felgi proste, nowe półośki, nowe amorki, nowe łożyska a problem nadal występuje. Zawieszenie również niedawno robione łącznie z końcówkami i zbieżnością. Mechanik podejrzewa że to tuleje pod sankami albo poduszki pod silnikiem, aczkolwiek trochę w to wątpię, ponieważ po rozpędzeniu auta do 160 i wrzuceniu go na luz gdzie swobodnie się toczy po zwolnieniu do 140 znowu zaczynają się wibracje. Ktoś może mnie ukierunkować chociaż co warto jeszcze wziąć "pod lupę"
tutel Opublikowano 21 Czerwca Opublikowano 21 Czerwca cześć, generalnie miałem prawie ten sam problem ale przy innych prędkościach (też rzędu 130-160) z tym że u mnie wibracje nie ustawały. W moim wypadku pomogło wyszczotkowanie miejsca mocowania felg (nie wiem jak to się fachowo nazywa) i mocniejsze dokręcenie felg, sprawdziłbym na twoim miejscu też zawieszenie czy wszystko podokręcane jak należy
NervaR Opublikowano 21 Czerwca Opublikowano 21 Czerwca Kolego nie szukaj rób tuleje sanek. Ja mam prawie nowy samochód: półosie , przeguby wew zew, łożyska, dwumasa, wszystkie poduchy, zawieszenie ostatnio remontowane, hamulce nowe, koła nowe , zakładane 3 rożne komplety i jak wibrował tak wibruje. U mnie też podejrzane są tuleje sanek. Jak auto idzie na podnośnik to potem pierwsze kilometry jest cisza albo delikatnie, w zależności czy jadę na płaskim w górę czy w dół też są różnice w wibracjach. Na grupie FB kolega miał podobny problem i wymiana tylnych tulei pomogła.
kamilok02 Opublikowano 22 Czerwca Autor Opublikowano 22 Czerwca 22 godziny temu, NervaR napisał(a): Kolego nie szukaj rób tuleje sanek. Ja mam prawie nowy samochód: półosie , przeguby wew zew, łożyska, dwumasa, wszystkie poduchy, zawieszenie ostatnio remontowane, hamulce nowe, koła nowe , zakładane 3 rożne komplety i jak wibrował tak wibruje. U mnie też podejrzane są tuleje sanek. Jak auto idzie na podnośnik to potem pierwsze kilometry jest cisza albo delikatnie, w zależności czy jadę na płaskim w górę czy w dół też są różnice w wibracjach. Na grupie FB kolega miał podobny problem i wymiana tylnych tulei pomogła. To by się mogło zgadzać, ponieważ raz wibruje a raz nie. Możliwe że sanki się dobrze układają i jest spokój.
kamilok02 Opublikowano 23 Czerwca Autor Opublikowano 23 Czerwca W dniu 21.06.2024 o 11:39, tutel napisał(a): cześć, generalnie miałem prawie ten sam problem ale przy innych prędkościach (też rzędu 130-160) z tym że u mnie wibracje nie ustawały. W moim wypadku pomogło wyszczotkowanie miejsca mocowania felg (nie wiem jak to się fachowo nazywa) i mocniejsze dokręcenie felg, sprawdziłbym na twoim miejscu też zawieszenie czy wszystko podokręcane jak należy Piasty wyczyszczone na igłę, felgi w porządku. Dziękuję za odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się