sopelek Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Dzien dobry, zamieniłem jakiś czas temu N75 z ori na pierburga. Dzis jadąc samochodem czułem dławienie się turbo, pod maską zauważyłem przerwany wąż (z turbo do N75), już wcześniej był napięty z powodu innej kolejności węży Nie wiem co mogę teraz zrobić, ponieważ na turbinie jest taka siatka (to osłona termiczna ?) a bez przynajmniej punktowego rozerwania - nie usunę tego ori cybantu i nie wkręce porzadnie nowego. Proszę o poradę 1. czy usunąć osłonę, wymienić węża razem z osłoną 2. czy usunąć taśmę łączącą dwa węże by miał więcej luzu i próbować to podłączyć znowu na starym 3. czy go przedłizyć bo wiem że można przedłużyć starego węża wkładając tuleje między stary a nowy i ściskając cybantami ale nie wiem jak to się ma m.in. do takiego ciśnienia a może coś innego? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się