BartekkS4 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Cześć , chciałbym wam przedstawić moje audi s4 . Miał to być weekendowy wóz jako taka odskocznia, obecnie stało się daily. S4 B8 3.0 kompresor 2009 rok , auto zakupione 3 lata temu z bogatą historią napraw , zmienione dość sporo od kółek na kompresorze po przepustnice , większy intercooler .Nie zapomniałem również o hamulcach układ o średnicy 380mm daje wiele komfortu oraz bezpieczeństwa .Układ wydechowy profesjonalnie wykonany ze stali nierdzewnej. Eska jest niesamowicie szybka i bezpośrednia. Jak auto kupiłem od razu zmierzyłem moc to wyszło przy 9 stopniach na hamowni inercyjnej 494km oraz 615nm . Po wymianie kompresora oraz nowym sofcie hamownie również inercyjna (ta sama) wykazała 479km oraz 580nm tyle ,że latem. Jeśli chodzi o osiągi pierwszą setkę osiąga po 3.3s , pierwsze 200 po 12.0 ,100-200 8.1 oraz 1/4 mili po 11.5s mierzone na certyfikowanym urządzeniu racelogic. W czasie tych trzech lat , sporo drogich i istotnych napraw , jak i doposażenia . Edytowane 19 Lipca przez BartekkS4 1
MarioR34 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Very nice car , countless happy kilometers with him.
BartekkS4 Opublikowano 24 Lipca Autor Opublikowano 24 Lipca (edytowane) Cześć, mały update , wymiana zamka klapy bagażnika (losowo potrafił nie otwierać) ,po zamontowaniu nowego jakoś jakby ciężej zaczęła się klapa zamykać, zamek tez jakoś "twardo" otwiera. Przycisk centralnego mmi (dżojstik) oraz trzecie światło stop, tutaj niestety poległem, nie mogę do.konca wsunąć na swoje miejsce 🤔 Edytowane 24 Lipca przez BartekkS4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się