Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie stanu DPF w A4 B8 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzystkie patametry są istotne.

tak tylko żeby to było po regeneracji DPF wtedy są istotnę i miarodajnę można ocenić prać nie prać wymiana nie wymieniać 

 

4 godziny temu, Silver3833 napisał(a):

tak tylko żeby to było po regeneracji DPF wtedy są istotnę i miarodajnę można ocenić prać nie prać wymiana nie wymieniać 

Alę to moję zdanię 🤭

Opublikowano

Mylisz się. Powinno brać się pod uwagę wartości zarówno po, jaki i przed regeneracją. Dopiero ten całokształt daje obraz na stan dpf. Przykładem jest stosunek przyrostu masy sadzy mierzonej do obliczonej, ale tak jak juź wcześniej napisałeś, nie znasz się😉- nie chcąc Ci ubliżać.

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Mylisz się. Powinno brać się pod uwagę wartości zarówno po, jaki i przed regeneracją. Dopiero ten całokształt daje obraz na stan dpf. Przykładem jest stosunek przyrostu masy sadzy mierzonej do obliczonej, ale tak jak juź wcześniej napisałeś, nie znasz się😉- nie chcąc Ci ubliżać.

Ok ja tam się nie znam lecz uważam że DPF powinno sie wszystkię parametry mierzyć przed oczywiscię alę tuż po regeneracji wtedy jest to miarodajne porównując do wartości fabrycznych granicznych 🤭 Alę z Toba sie nie bede kłocił dla mnie sadza nie jest wyznacznikiem konca DPF lecz informacją

Opublikowano
Godzinę temu, Silver3833 napisał(a):

dla mnie sadza nie jest wyznacznikiem konca DPF lecz informacją

Pokaż mi gdzie napisałem, że sadza jest wyznacznikiem końca dpf.

Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Pokaż mi gdzie napisałem, że sadza jest wyznacznikiem końca dpf.

Wy tak piszecię że tyle sadzy DPF do prania wymiany itp.

Opublikowano

Kolego jeszcze raz, pokaż mi miejsce w którym napisałem, że z tą ilością sadzy dpf jest do prania. 

Masz znikłe pojęcie o układzie oczyszczania spalin, mylisz podstawowe pojęcia jak wartości popiołu i sadzy i na dodadek kłócisz się i zarzucasz innym bzdury. Ale zachowanie to jest już nam znane z innych Twoich tematów.

Opublikowano

Jest to spowodowane tym, że podobnie jak tutaj, zamiast wymienić/wyczyścić dpf po osiągnięciu wartości popiołu 175 ml, tak jak zaleca producent, było nadal jeżdżone, aż to zapchania dpf tak, że później czyszczenie nie przynosi oczekiwanego skutku.    

 

 

 

Teraz jak dla mnię dla mnie liczy się przepustowość hpa oraz to czy rura nie jest okopcona wtedy można poznać czy filtr DPF jest sprawny czy nie a nie masy popiołu w oleju sadzę na prawdę jeśli jest DPF a rura jest czarna tzn ze go nie ma jest rura nie okopcona przepustowość hpa słaba zabity a ty o tym piszesz masy popiołu w oleju sadza to są informację którę są zależne np od wypalania się DPF-u

 

Opublikowano

Kolego doinformuj sie i możemy podyskutować.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Kolego doinformuj sie i możemy podyskutować.

Ok ja tam mogę każdemu przyznać racje tylko powiedz czy masa popiołu w oleju jest zależna od innych czyników i np. czy sadza jest zależna od wypalania DPF-U ? 

 

Ta liczona przez komputer 🤪

 

ok ja tam wiem swoję ty najlepiej znasz sie na komputerach itp. napisałem przyklad jak rura czarna z sadzy DPF-u nie ma i na to zwrócić uwagę przy zakupię samochodu DPF  zabity wyskie hpa a nie czy sadza czy zawartoś oleju w popiolę ważna wartość hpa mam nadzieję że znowu moja wiadomość nie zostanię przekształcona przeprawiona 😝

Edytowane przez Silver3833
Opublikowano

Musisz dużo poczytać o układach oczyszczania spalin. Na tym kończę dyskusję z Tobą, bo to najmniejszego sensu nie ma:hi:

Opublikowano (edytowane)

Też kończę temat 🤭

 

16 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Musisz dużo poczytać o układach oczyszczania spalin. Na tym kończę dyskusję z Tobą, bo to najmniejszego sensu nie ma:hi:

Ok ja czytam tylko napisz nam skąd się bierzę sadza i popioł w oleju 😁 jak go mierzyć czy po wypaleniu DPF czy kiedy ? Dodam w tym temacię nowe samochody liczą stan zurzycia oleju po przebiegu ???? 🤣

 

Alę co ja tam wiem 🤣

Napiszę sadzę mierzył by od razu po wypaleniu sie DPF-a i ja porównywał do granicznych fabrycznych wartości popiołem w oleju wogólę bym się nie przejmował gdyż jest liczona z przebiegu np mogę przed sprzedażą samochodu ustawić że filtr był wymieniony i będzię ta wartość ok 🤣 Więc tak jak kilka postów wyżej jeśli naprawdę chcecię sprawdzić w jakim stanie jest wasz DPF. Nie wiem czy już wszystko doczytałem Muskel1

Edytowane przez Silver3833

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...