RALF76 Opublikowano 30 Sierpnia Opublikowano 30 Sierpnia Skąd w 2.0 tdi silnik cffb i inne pokrewne rok 2014 robi się nagar na przepustnicy? Patrząc na schematy egr wpuszcza spaliny za przepustnicą (chyba że na złe schematy patrze) więc skąd zasyfia się przepustnica? Rozumiem odmę i może coś turbo puszczać ale znam przypadek jazda większość miejska że po 20k przepustnica do czyszczenia a przebieg auta ok 160k więc co powoduje takie zanieczyszczenie? Silnik oleju nie bierze tzn na widać na miarce do wymiany co 10k
Rozwiązanie RALF76 Opublikowano 1 Września Autor Rozwiązanie Opublikowano 1 Września (edytowane) znalazłem taki filmik gdzie przeprowadzana jest modyfikacja króćca o z180 stopni aby mniej przepustnica się brudziła, wydaje się że właśnie z egr leci bezpośrednio na przepustnice (imho pod prąd ale przy małych prędkościach może brudzić) - obrót króćca spowoduje że poleci w drugą stronę na kolektor ssący i być może zmniejszy zasyfienie samej przepustnicy Edytowane 1 Września przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się