Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi A4 B6 1.8T BEX po sofcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Bardzo bym prosił o ocenę logów 1.8T bex po sofcie z 190km na teoretyczne 260 koni.  Logi robione przy włączonej klimatyzacji (okazało się po logach). Nie robione do odcinki bo nie było tyle miejsca + chciałem uniknąć aktualnej odcinki.

Logi robione na 3 biegu. Na dworze ok 27 stopni (mogę się mylić).

 

Logi statyczne 

002+033 przed resetem korekt 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

002+033 po resecie korekt  

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

001+003 przed resetem korekt.  

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

001+003 po restarcie korekt 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Logi dynamiczne:

002+033

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

003+020

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

115+118

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

090+093

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

Edytowane przez Kasspy
Opublikowano (edytowane)

Turbo późno wstaje i nie trzyma w ogóle zadanego doładowania i patrząc po wysterowaniu nki to górą nie ma szans żeby wiecej z niego wyciągnąć. 260 to teraz napewno nie ma. Bliżej 230-240 bym obstawiał i brak ciosu z dolu musi denerwować?

Edytowane przez przem8
Opublikowano
11 minut temu, przem8 napisał(a):

Turbo późno wstaje i nie trzyma w ogóle zadanego doładowania i patrząc po wysterowaniu nki to górą nie ma szans żeby wiecej z niego wyciągnąć. 260 to teraz napewno nie ma. Bliżej 230-240 bym obstawiał i brak ciosu z dolu musi denerwować?

Wiesz co częściej korzystam z wyższych partii obrotów to aż tak tego nie odczuwam. Co sugerujesz żeby sprawdzić? turbo nie domaga czy szukać problemu gdzieś indziej?

Pytanie nr 2. Czy patrząc na logi dzieje się coś złego ? typu cofanie zapłonów itd? dodam że są powyżej 4 tyś strzały.

Opublikowano

Turbo hybryda pewnie, ciekawe jaka, bo możę od początku tak to działało?

Pewnie już żeliwo popękane, zwłaszcza jak są te wieśniackie popsy wgrane.

Możesz sprawdzić zawór dv czy sprawny. Jeśli tak to podciągnąc  sztangę od wg, a jęsli to nic nie da to nowe turbo.

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Turbo hybryda pewnie, ciekawe jaka, bo możę od początku tak to działało?

Pewnie już żeliwo popękane, zwłaszcza jak są te wieśniackie popsy wgrane.

Możesz sprawdzić zawór dv czy sprawny. Jeśli tak to podciągnąc  sztangę od wg, a jęsli to nic nie da to nowe turbo.

1.Czy w logach poza turbo jest wszystko ok ? Mianowicie nie ma żadnych cofek zapłonu czy innych niepokojących rzeczy ? I czy mogę bez obaw jeździć ze coś się stanie korzystając z pełnego obrotomierza dopóki nie wymienię turbiny?? :)

2.Dv jest nowa ma z 2 tysiące km. 

3. Wcześniej turbo dmuchało max 1.8 bara o ile się nie mylę. Wymieniłem wszystkie węże podciśnienia i się teraz poprawiło.

4. Turbo było zmieniane aktualnie 10 tysięcy kilometrów temu i nie była wtedy zmieniana mapa pod te turbo w żaden sposób. Mapa została taka jak była na wcześniejszym.

 

Dzięki za sugestie :) 

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, Kasspy napisał(a):

Wcześniej turbo dmuchało max 1.8 bara o ile się nie mylę. Wymieniłem wszystkie węże podciśnienia i się teraz poprawiło.

Ciekawe jak jak ma zadane 1.3 bara w sofcie.

32 minuty temu, Kasspy napisał(a):

Turbo było zmieniane aktualnie 10 tysięcy kilometrów temu i nie była wtedy zmieniana mapa pod te turbo w żaden sposób. Mapa została taka jak była na wcześniejszym.

To lepiej zmienić ten soft. Dziwne, że nie wyrzuca błędu niedoladowania ale pewnie w sofcie namotane żeby się checki nie paliły.

Mozesz dozynac ten silnik, logi w normie prócz tego turbo.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Ciekawe jak jak ma zadane 1.3 bara w sofcie.

To lepiej zmienić ten soft. Dziwne, że nie wyrzuca błędu niedoladowania ale pewnie w sofcie namotane żeby się checki nie paliły.

Mozesz dozynac ten silnik, logi w normie prócz tego turbo.

To w takim razie tak jak pisałem wcześniej się pomyliłem z tym doładowaniem i nie dmuchał 1.8 bara a 0.8 bara max. Sorry ale pomyliło mi się 😅

W takim razie ile teraz dmucha? Bo patrząc po logach ciężko mi to odczytać samemu. PS. możesz podpowiedzieć jak odczytać ten boost prawidłowo samemu na przyszłość :) 

Vcdsem jak sprawdzam błędy to nic nie ma. Wcześniej były jakieś błędy odnośnie wypadania zapłonów, sondy lambda, ale ogarnąłem wszystkie węże podciśnienia + nowa pompa paliwa pierburga oraz rzeczy które pisałeś mi w poprzednim poście i póki co czystka. 

 

Soft planuje zmienić tylko nie wiem zbytnio u kogo... Polecasz kogoś w mazowieckim? okolice warszawy o ile się orientujesz w tych okolicach?

Przed softem chce zmienić jeszcze turbo + cały nowy rozrząd dla świętego spokoju, ewentualnie zajrzenie do smoka :) 

Opublikowano
7 godzin temu, Kasspy napisał(a):

PS. możesz podpowiedzieć jak odczytać ten boost prawidłowo samemu na przyszłość

W gr. 115 masz zadane i osiągnięte doładowanie. Od wartości odejmujesz 1bar i masz doładowanie.

7 godzin temu, Kasspy napisał(a):

Polecasz kogoś w mazowieckim? okolice warszawy o ile się orientujesz w tych okolicach?

Niestety nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...