Sieni Opublikowano 2 Października Opublikowano 2 Października Witajcie. Szukam otwartego obwodu na tym zaworze, bo taki błąd wystawia mi VAG. Z tego co przeczytałem na forum i w innych miejscach, zawór ten zasilany jest z przekaźnika pompy paliwa J17. Ale w dostępnych mi schematach, wygląda na to, że zasilany jest z grzałki sondy lambda z wtyczki 6 pinowej, tak jak na pokazanym schemacie. Mam niewłaściwe schematy? Silnik 1.8 AVJ
Fazii Opublikowano 2 Października Opublikowano 2 Października (edytowane) 9 godzin temu, Sieni napisał(a): Z tego co przeczytałem na forum i w innych miejscach, zawór ten zasilany jest z przekaźnika pompy paliwa J17 I tak właśnie jest. Następnie zasilanie idzie przez bezpiecznik S234 (czyli bezpiecznik nr 34, 15A). Dalej na 10-cio pinową brązową kostkę pin 8. Kostka jest w tej samej komorze co ECU. Z tej kostki idziemy na złącze D22 skąd zasilane jest N112, N80, N249, G70 itd. Edytowane 2 Października przez Fazii
Rozwiązanie Sieni Opublikowano 3 Października Autor Rozwiązanie Opublikowano 3 Października Ok, na tym schemacie tego nie widzę. Udało się znaleźć przyczynę - ucięty przewód w głównej wiązce idącej do ECU, szkoda, że zacząłem od strony silnika go rozbierać 🫣
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się