Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat zaworu N249 w Audi A4 B6 1.8T AVJ


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Sieni,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Szukam otwartego obwodu na tym zaworze, bo taki błąd wystawia mi VAG. Z tego co przeczytałem na forum i w innych miejscach, zawór ten zasilany jest z przekaźnika pompy paliwa J17. Ale w dostępnych mi schematach, wygląda na to, że zasilany jest z grzałki sondy lambda z wtyczki 6 pinowej, tak jak na pokazanym schemacie. Mam niewłaściwe schematy? Silnik 1.8 AVJ

 

 

Zrzut ekranu 2024-10-2 o 11.49.03.png

Zrzut ekranu 2024-10-2 o 11.53.59.png

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Sieni napisał(a):

Z tego co przeczytałem na forum i w innych miejscach, zawór ten zasilany jest z przekaźnika pompy paliwa J17

I tak właśnie jest. Następnie zasilanie idzie przez bezpiecznik S234 (czyli bezpiecznik nr 34, 15A). Dalej na 10-cio pinową brązową kostkę pin 8. Kostka jest w tej samej komorze co ECU. Z tej kostki idziemy na złącze D22 skąd zasilane jest N112, N80, N249, G70 itd.

Edytowane przez Fazii
  • Rozwiązanie
Opublikowano

Ok, na tym schemacie tego nie widzę. Udało się znaleźć przyczynę - ucięty przewód w głównej wiązce idącej do ECU, szkoda, że zacząłem od strony silnika go rozbierać 🫣

att.Jc1D1kVmHI3ltIZ8VNwNJoCjnm0xJYo4lO1tR2IsJ5s.jpg

att.afIVTk2flSr7YBU0DsrMlF6t_0QoVxYH_JNQiDD389U.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...