FLB Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) Cześć ! Mam problem z Audi A4 B5 1.8 ADR 1998r. Auto po odpaleniu nie faluje na obrotach, trzyma ok 1100 na zimnym i ok 900 na rozgrzanym. Podczas przyspieszania nie czuć szarpnięć. Auto zaczyna wariować po przejechaniu ok 10km prędkością dozwoloną poza terenem zabudowanym lub podczas jazdy w korkach. Problem ten pojawia się też po przejechaniu 500-1500 metrów jak auto wcześniej przejechało trasę, zostało zaparkowane i odpalone po ok 15-30 minutach w celu kontynuacji jazdy (temperatura silnika jest jeszcze utrzymana). \ Problem: Zaczyna szarpać, że nie da kontynuować się jazdy. Obroty spadają, że auto prawie gaśnie. Pomaga tylko włączenie awaryjnych i ponowne odpalenie auta. Taki zabieg pozawala przejechać kolejne 10-15km w spokoju i problem powraca. Jak auto zaczyna szarpać czuć czasem lekko paliwem. Średnie spalanie jest podwyższone. Wymieniona została odma, świece, kable zapłonowe, listwa wtryskowa, przepustnica, sonda, czujnik temp cieczy w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Autko służy mi jako zapasowe, ale ostatnie problemy są bardzo denerwujące i wpływają na bezpieczeństwo jazdy. Sprawdzone odczyty z silnika i jedyną anomalią jest chyba sonda. Myślałem, że to problem wtrysków, więc wymieniłem na używaną ori , ale niestety nie jest ani lepiej ani gorzej 😕 Mieliście może podobne problemy? Chciałbym jeszcze reanimować autko z sentymentu Edytowane 19 Października przez FLB
Pieterb Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Moim zadaniem coś z przepływa bo masa powietrza zasysanego to -0,77 😋 Nie dość że nie zasysa to wydala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się