Pedro92 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Dzień dobry Drodzy Forumowicze, jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość. Zaznaczę na wstępie, że przejrzałem kilka wątków na temat, który chcę poruszyć, ale nie natknąłem się na odpowiedź. Poniżej opis sytuacji (dotyczy Audi A4 B9 2.0 TDI z 2017 roku 100100km przebiegu). 1. AdBlue Mniej więcej 2-3 tygodnie temu pojawił się komunikat o usterce adblue, że auto zostanie unieruchomione za 1000km + zaświeciła się kontrolka check engine. Zatankowałem adlbue 10L, komunikat do końca dnia jeszcze się świecił. Na drugi dzień po odpaleniu samochodu komunikatu już nie było, kontrolka check engine też zniknęła, a z samochodem nic się nie dzieje. Byłem w aso, żeby sprawdzili. Stwierdzili, że do wymiany jest pompa i sterownik adblue (żadnych szczegółów nie dostałem). Moje pytanie, czy ktoś z Was miał podobne sytuacje z adblue i mógłby podzielić się doświadczeniami. Idąc do aso myślałem, że zostanę poważnie potraktowany, a wyszedłem z poczuciem, że zostałem zlany. Informację na temat wykonanych napraw dostałem dopiero, jak się dopytałem. Pan z aso nie był skory to przedstawienia, co zostało wykonane. Odnośnie diagnostyki dopiero po bardziej szczegółowych pytaniach osoba z aso powiedziała, że to i to jest do wymiany, a kosztorys mogą przygotować mailowo. Na pytanie odnośnie adblue, czy zniknięcie komunikatu o unieruchomieniu silnika po 1000km oznacza, że auto nie zostanie unieruchomione, pan z aso stwierdził, że "to różnie może być i on nie wie...". Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się