Pedro92 Posted November 4 Posted November 4 Dzień dobry Drodzy Forumowicze, jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość. Zaznaczę na wstępie, że przejrzałem kilka wątków na temat, który chcę poruszyć, ale nie natknąłem się na odpowiedź. Poniżej opis sytuacji (dotyczy Audi A4 B9 2.0 TDI z 2017 roku 100100km przebiegu). 1. AdBlue Mniej więcej 2-3 tygodnie temu pojawił się komunikat o usterce adblue, że auto zostanie unieruchomione za 1000km + zaświeciła się kontrolka check engine. Zatankowałem adlbue 10L, komunikat do końca dnia jeszcze się świecił. Na drugi dzień po odpaleniu samochodu komunikatu już nie było, kontrolka check engine też zniknęła, a z samochodem nic się nie dzieje. Byłem w aso, żeby sprawdzili. Stwierdzili, że do wymiany jest pompa i sterownik adblue (żadnych szczegółów nie dostałem). Moje pytanie, czy ktoś z Was miał podobne sytuacje z adblue i mógłby podzielić się doświadczeniami. Idąc do aso myślałem, że zostanę poważnie potraktowany, a wyszedłem z poczuciem, że zostałem zlany. Informację na temat wykonanych napraw dostałem dopiero, jak się dopytałem. Pan z aso nie był skory to przedstawienia, co zostało wykonane. Odnośnie diagnostyki dopiero po bardziej szczegółowych pytaniach osoba z aso powiedziała, że to i to jest do wymiany, a kosztorys mogą przygotować mailowo. Na pytanie odnośnie adblue, czy zniknięcie komunikatu o unieruchomieniu silnika po 1000km oznacza, że auto nie zostanie unieruchomione, pan z aso stwierdził, że "to różnie może być i on nie wie...". Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi 🙂
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now