Bukciu Opublikowano Sobota o 10:59 Udostępnij Opublikowano Sobota o 10:59 Witam, wymieniałem regulator ciśnienia ponieważ ciek, i wymieniłem go na poprzedniego z firmy bosch (sprawdzałem czy ten stary regulator jest sprawdzany ponieważ przy naprawach związanymi z pompą wysokiego ciśnienia wystąpił błąd który miał objawy uszkodzenia go ale niestety to nie była ta przyczyna więc chciałem sprawdzić czy jest sprawny) na jałowym biegu żadnego błędu ani żaden błąd nie wyskoczył, lecz po przejechaniu zaledwie 50m zapaliła się spiralka i auto zgasło co skutkowało że nie mogłem go wcale odpalić. W poniedziałek przyszedł nowy regulator z boscha wszystko ładnie pięknie tylko samochód nie chce dalej odpalić co może być tego przyczyną? I czy ktoś miał podobny przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano Sobota o 14:43 Udostępnij Opublikowano Sobota o 14:43 Wrzuć pełny auto-scan. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bukciu Opublikowano Sobota o 15:39 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 15:39 53 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Wrzuć pełny auto-scan. Może być delikatny problem bo auto u mechanika a ja pracuje w delegacji. a temat napisany z przyczyn takich że trzyma auto już 2 tydzień a nie potrafi dojść do tego co się stało, zaczyna wymieniać część które moim zdaniem są mało prawdopodobne. Tymbardziej że zanim to się stało to wszystko chodziło normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano Sobota o 15:50 Udostępnij Opublikowano Sobota o 15:50 Bez scanu można sobie przypuszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bukciu Opublikowano Sobota o 16:02 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 16:02 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Bez scanu można sobie przypuszczać. Ostatnią informację jaką mi udzielił to ”na czujniku jest za niskie ciśnienie” no i się zaczęło że filter paliwa do wymiany- nic nie dało, nadal nie odpala a dodam jeszce ze przy naprawie pompy CR wszystkie pompki w baku, czujniki, weze,wtryski, listwa paliwowa, to co chociaż trochę pokazywało że w przyszłości może się popsuł było wymienianie. dodatkowo jeszce podczas gdy wymienił ten regulator było polewane wodą na silnik gdy był włączony i żaden osprzęt elektryczny nie był okryty typu alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bukciu Opublikowano Sobota o 16:04 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 16:04 I druga rzecz jest taka że przy naprawie tego wszystkiego auto dało się odpalić i chodziło normalnie tylko to że po chwili wychodził błąd p008700 jeżeli się nie mylę a w tym przypadku nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się