prezes9312 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Witam, Proszę o pomoc przy diagnostyce, błąd jak w temacie. Auto w trybie awaryjnym.
Muskel1 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów czy zdjęcia.
prezes9312 Opublikowano 19 Listopada Autor Opublikowano 19 Listopada Właśnie niestety nie posiadam, bo kod został odczytany na trasie podczas awarii pojazdu. Teraz jestem na etapie poszukiwania przyczyny / mechanika, który temat załatwi. I chciałem posiłkować się Waszą opinią. Mechanik z góry założył chłodniczkę EGR.
Muskel1 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada To bez tego postawienie diagnozy to wróżenie.
prezes9312 Opublikowano 24 Listopada Autor Opublikowano 24 Listopada A więc tak - wymienione dwa czujniki ciśnienia oleju i błąd nie wraca. Więc ten problem raczej został rozwiązany. Lecz jedna z tzw. zamrożonych ramek to był błąd P200200. Wiem, że najprawdopodobniej zaczyna zapychać się chłodnica recyrkulacji spalin EGR. Stąd moje pytanie, albowiem opinie są różne. Większość mechaników mówi, że do tej operacji w tym silniku konieczny jest jego fizyczny demontaż z budy. Mam jednego magika, który sądzi, że wystarczy go "podlewarować" od jednej strony, żeby chłodniczka wyszła z DPF. Proszę o Waszą opinię w tym zakresie, jakie macie doświadczenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się