Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P164B00 w Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o pomoc przy diagnostyce, błąd jak w temacie. Auto w trybie awaryjnym. 

Opublikowano

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów czy zdjęcia. 

Opublikowano

Właśnie niestety nie posiadam, bo kod został odczytany na trasie podczas awarii pojazdu. Teraz jestem na etapie poszukiwania przyczyny / mechanika, który temat załatwi. I chciałem posiłkować się Waszą opinią. Mechanik z góry założył chłodniczkę EGR. 

Opublikowano

To bez tego postawienie diagnozy to wróżenie.

Opublikowano

A więc tak - wymienione dwa czujniki ciśnienia oleju i błąd nie wraca. Więc ten problem raczej został rozwiązany.

Lecz jedna z tzw. zamrożonych ramek to był błąd P200200. Wiem, że najprawdopodobniej zaczyna zapychać się chłodnica recyrkulacji spalin EGR.

Stąd moje pytanie, albowiem opinie są różne. Większość mechaników mówi, że do tej operacji w tym silniku konieczny jest jego fizyczny demontaż z budy. Mam jednego magika, który sądzi, że wystarczy go "podlewarować" od jednej strony, żeby chłodniczka wyszła z DPF. Proszę o Waszą opinię w tym zakresie, jakie macie doświadczenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...