MrJerzykos Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Witam, Mam problem z moją Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA. Od dłuższego czasu podczas przyspieszania szarpie całym autem, szarpanie jest coraz mocniejsze i szybsze wraz z wzrostem obrotów silnika i jednostajne na każdym biegu. Do tej pory, aby usunąć problem i ze względu na zużycie wymieniłem: przeguby wewnętrzne oraz zewnętrzne, dwumasa wraz z nowym kompletem sprzęgła, prawą poduszkę silnika (w ASO powiedzieli że tylko prawa jest do wymiany), regulator ciśnienia paliwa(stary padł auto prawie gasło na wolnych obrotach). Regenerowalem turbosprężarke, wszystkie wtryskiwacze były regenerowane. Kolektor dolotowy wyczyszczony wraz z zaworem EGR oraz przepustnicą. Po regeneracji wtryskiwaczy czyli też dłuższym postoju auta problem ustał gdy odebrałem auto od mechanika, ale szybko powrócił po zrobieniu około 50km. Potem już razem z mechanikiem typowalismy dwumase i faktycznie była w stanie agonalnym. Po jej wymianie kilka przez kilka dni był spokój dopóki nie pojechałem dzisiaj na autostradę (średnio 140km/h podczas tej jazdy nie czułem wibracji) po zjechaniu z autostrady od razu szarpanie przy przyspieszaniu nawet gdy auto trochę ostygło myślałem że coś się zmieni ale wibracje dalej takie same. Już nie wiem co może być przyczyną może ktoś tutaj będzie miał jakiś pomysł, postarałem się go opisać jak najdokładniej.
MrJerzykos Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Zapomniałem dodać, brak błędów.
Muskel1 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Kiedy wymieniany był filtr paliwa? Jak był to na jaki? Ori czy zamiennik? Robione były jakieś logi? Ciśnienia paliwa na rail? Doładowania? Lub inne? Edytowane 5 godzin temu przez Muskel1
MrJerzykos Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Filtr paliwa był wymieniany w trakcie tych drgań mniej niż 1000 km temu. Nie robiłem logów.
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu To jak nie wiesz, to zamiennik, bo gdyby zamontowali oryginalny, to byś pytał dlaczego tak drogo. Czy kontrolowana była ilość i ciśnienie podawanego paliwa pompy z baku do pompy CR?
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Czyli pod kątem diagnostyki nie zostało nic wykonane. Wymieniono kolejno części na "chybił trafił", z nadzieją na sukces. W tym przypadku niestety okazało się "na chybił". Zawieź auto do kogoś mającego pojęcie o diagnostyce, a nie tylko do kogoś, potrafiącego wymienić dwumas.
MrJerzykos Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Dziękuję za pomoc postaram się posprawdzać co Pan opisał i będę działał dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się