Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd B201000 w klimatyzacji Audi A4 B9

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo

IMG_3278.jpeg

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat. Z tymze tutaj chyba ja narobilem zamieszania. Kiedys mialem juz podobny problem z silniczkami do sterowania klapami powietrza. Dzisiaj chcialem wymienic jeden z silniczkow i zrobic nastawy podstawowe. Włączylem w VCDS aby zresetowac wszystko w danym sterowniku i jeden blad mi się usunął to wyskoczyl drugi. Wrzucam scan. Czy ktos wie jak mam rozwiązac chocaz ten bład bf201000?

ReadMe.txt

Opublikowano

Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan .

Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 08:35, Andreoo napisał(a):

Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo

IMG_3278.jpeg

Jak wyżej, wrzucamy zawsze pełny auto-scan, a nie zdjęcie czy kod błędu.

Opublikowano
7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan .

Mozesz zobaczyc jeszcze raz? Masz tam krótką informację ale masz zakładkę w tym notatniku.

Log-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txt

Opublikowano

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.