Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd B201000 w klimatyzacji Audi A4 B9

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo

IMG_3278.jpeg

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat. Z tymze tutaj chyba ja narobilem zamieszania. Kiedys mialem juz podobny problem z silniczkami do sterowania klapami powietrza. Dzisiaj chcialem wymienic jeden z silniczkow i zrobic nastawy podstawowe. Włączylem w VCDS aby zresetowac wszystko w danym sterowniku i jeden blad mi się usunął to wyskoczyl drugi. Wrzucam scan. Czy ktos wie jak mam rozwiązac chocaz ten bład bf201000?

ReadMe.txt

Opublikowano

Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan .

Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 08:35, Andreoo napisał(a):

Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo

IMG_3278.jpeg

Jak wyżej, wrzucamy zawsze pełny auto-scan, a nie zdjęcie czy kod błędu.

Opublikowano
7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan .

Mozesz zobaczyc jeszcze raz? Masz tam krótką informację ale masz zakładkę w tym notatniku.

Log-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txt

Opublikowano

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.

Prosze, wrzucam pelny AutoScan. Zakladka FULLSCANLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txtLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txtLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txtLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txtLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txtLog-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txt

Edytowane przez DedykOOOO
POPRAWKA
Opublikowano

To nie jest pełny auto-scan wszystkich sterowników. 

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

To nie jest pełny auto-scan wszystkich sterowników. 

To jak mam pobrać pełny? Jestem w menu głównym po skanowaniu i mam cały plik zapisan od engine aż po Sunrof. Łącznie 24 pozycje 

Opublikowano

Wykonujesz pełny auto-scan, następnie zapisujesz go.

Opublikowano
5 minut temu, DedykOOOO napisał(a):

To jak mam pobrać pełny? Jestem w menu głównym po skanowaniu i mam cały plik zapisan od engine aż po Sunrof. Łącznie 24 pozycje 

Zobacz co wrzciłeś. Jest tam tylko zapis sterownika 08.

Opublikowano
Teraz, DedykOOOO napisał(a):

14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Post powyżej,chyba już jest ok. Nie wiem dlaczego taki plik mi wyszło. Na pc miałem full scan a na telefonie tylko 08 pozycje. Tak czy inaczej chyba już jest dobry.

Opublikowano

Dopóki masz błędy obu silniczków, nie wykonasz nastaw podstawowych. Jeden silniczek jest najprawdopodobniej mechanicznie uszkodzony, a z tym drugim brakuje komunikacji. Być może wiązka uszkodzona lub źle wpięta wtyczka.

Opublikowano

Dobra, czyli idę sprawdzać dzisiaj wiązki i kupić ewentualnie jeden albo dwa silniczki. Wtedy się odezwę. Dzięki