Andreoo Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo
DedykOOOO Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Witam, podpinam się pod temat. Z tymze tutaj chyba ja narobilem zamieszania. Kiedys mialem juz podobny problem z silniczkami do sterowania klapami powietrza. Dzisiaj chcialem wymienic jeden z silniczkow i zrobic nastawy podstawowe. Włączylem w VCDS aby zresetowac wszystko w danym sterowniku i jeden blad mi się usunął to wyskoczyl drugi. Wrzucam scan. Czy ktos wie jak mam rozwiązac chocaz ten bład bf201000? ReadMe.txt
Muskel1 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan .
Muskel1 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada W dniu 23.11.2024 o 08:35, Andreoo napisał(a): Witam mam dziwną sytuację ponieważ jeżdżąc po mieście z kratek nadmuch działa wyjadę na autostradę przy maksymalnych obrotach wentylatora przestaje dmuchać z kratek i nie wiem co jest nie tak błąd wyszedł B201000 nie wiem za co się zabrać pomóżcie bo jestem zielony w tym może ktoś miał już taki przypadek z góry dziękuję bardzo Jak wyżej, wrzucamy zawsze pełny auto-scan, a nie zdjęcie czy kod błędu.
DedykOOOO Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Nic nie ma w załączniku. Wrzuć pełny auto-scan . Mozesz zobaczyc jeszcze raz? Masz tam krótką informację ale masz zakładkę w tym notatniku. Log-WAUZZZF4XHA139809-180959km-112442mi.txt
Muskel1 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.