Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.6] Ułamana rurka-króciec bagnetu


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chodzi o taka rurke:

http://moto.allegro.pl/item180343021_rurka_lejek_miarki_oleju_bagnet_diesel_vw_audi_vag.html

Moj bagnet do sprawdzania poziomu oleju ma na sobie polowe tej rurki , druga polowa siedzi w silniku.

Pytanie - jak to w PROSTY sposob wyjąć, mechanik mnie straszy rozbieraniem polowy wnetrza komory silnika. Fakt faktem przewody dolotowe z gory "nieco" przeszkadzaja ale moze jakis dlugi pret z haczykiem na koncu zadziala?

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tą pozostałą część odłupałem długim wkrętakiem z góry. Ze ściąganiem jakimś haczykiem daj sobie spokój, za mocno siedzi. A rozbierania nie polecam - za dużo zabawy. I uważaj przy zakładaniu bo czasami nowe pękają. Przy zakładaniu posmaruj delikatnie olejem (może byc z bagnetu :wink: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym odłupywaniu nie powpadają jakies odłamki do srodka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie odłupywanie :eek: , ja też wymieniałem u siebie ten element bo miałem popekany i zciągłem go bez problemu i nasunąłem nowy i po kłopocie, wsadzasz łapkę pomiędzy zbiorniczkiem wyrównaczym a kolektorem :wink:

i nie opłaca sie tego kupować na allegro + koszty przesyłki, ja w ASO dałem około 10 zł za ori :wink: , a w tym wypadku każdy milimetr w wykonaniu tego elementu jest bardzo ważny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o odłupywanie po kawałku tylko o spowodowanie pęknięcia tego elementu w celu łatwiejszego usunięcia. Niestety u siebie nie mogłem go ściągnąc ręką i trzeba było użyć sposobu i siły. Wiem że to taki nie fachowy i nie humanitarny :wink: ale jakos musiałem to zrobić.

Być może u mnie ten element był nie oryginalny i dlatego ciężko było ściągnąć a nowy tez był nie oryginalny(3.60zł) i też było ciężko nałożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz a mój oryginalny pięknie się nakładał i równie dobrze zciagał wiec ori to ori i mam pewnosc że oleju mam tyle co pokazuje bagnet :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[adr 1.8 125kM] ja przy wyjmowaniu alternatora,a dokladnie dlugies sruby,ktora przy wyciaganiu, centralnie uderza w metalowa rurke bagnetu i aby ja wyciagnac musialem odgiac delikatnie rurke ale niestety za malo delikatnie odginalem i ulamala sie plaskikowa koncowka tegoz bagnetu. Czy ktos moze wie czy to sie wymienia??? Chodzi mi o plastikowa koncowke nalozona na rurke metalowa w ktorej siedzi bagnet oleju. Narazie skleilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[adr 1.8 125kM] ja przy wyjmowaniu alternatora...

Wymienia się i to bardzo prosto (wyciagasz to co zostało) i zakładasz nową tylko jak kupujesz musisz dokładnie podać rodzaj silnika ponieważ od tego zależy długośćtej nasadki.. najlepiej jak weźmiesz tę złamaną do sklepu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...