Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI BPW ciężko zapala po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ktoś pomoże co może być przyczyną długiego zapalanie rano. Zapala jak by była zapowietrzona dodam że jest pełny zbiornik paliwa zmieniony filtr paliwa i nowy zaworek z boscha. Auto jak stoi dziubem w dół to zapala rano bez problemu a jak dziubem do góry to już jest problem. Pozdrawiam 

Opublikowano

najprawdopodobnie O-ringi na pompowtryskach mają już dość... zacznij od pomiaru (sprawności) ciśnienia paliwa jakie 

generuje tandem-pompa... ale z opisu jaki przedstawiłeś to wzorowy przykład na tzw. nieszczelne oringi... oczywiście przyjmując,

że kondycja silnika jest Ok, świece żarowe jak i ich sterowanie również... akumulator- rozrusznik także...

Opublikowano
4 minuty temu, janusz75 napisał(a):

najprawdopodobnie O-ringi na pompowtryskach mają już dość... zacznij od pomiaru (sprawności) ciśnienia paliwa jakie 

generuje tandem-pompa... ale z opisu jaki przedstawiłeś to wzorowy przykład na tzw. nieszczelne oringi... oczywiście przyjmując,

że kondycja silnika jest Ok, świece żarowe jak i ich sterowanie również... akumulator- rozrusznik także...

Akumulator nowy,rozrusznik też ok a wiesz może jakie ma być ciśnienie na tandem pompie? Kolega ostatnio podłączył kompa i robił pomiar pompowtryskow i było: 1-0,40 2-0,45 3 -0,10 4-0,10. Oczywiście na rozgrzanym silniku. 

Opublikowano

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...