mlody3502 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Witam ktoś pomoże co może być przyczyną długiego zapalanie rano. Zapala jak by była zapowietrzona dodam że jest pełny zbiornik paliwa zmieniony filtr paliwa i nowy zaworek z boscha. Auto jak stoi dziubem w dół to zapala rano bez problemu a jak dziubem do góry to już jest problem. Pozdrawiam
janusz75 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia najprawdopodobnie O-ringi na pompowtryskach mają już dość... zacznij od pomiaru (sprawności) ciśnienia paliwa jakie generuje tandem-pompa... ale z opisu jaki przedstawiłeś to wzorowy przykład na tzw. nieszczelne oringi... oczywiście przyjmując, że kondycja silnika jest Ok, świece żarowe jak i ich sterowanie również... akumulator- rozrusznik także...
mlody3502 Opublikowano 6 Grudnia Autor Opublikowano 6 Grudnia 4 minuty temu, janusz75 napisał(a): najprawdopodobnie O-ringi na pompowtryskach mają już dość... zacznij od pomiaru (sprawności) ciśnienia paliwa jakie generuje tandem-pompa... ale z opisu jaki przedstawiłeś to wzorowy przykład na tzw. nieszczelne oringi... oczywiście przyjmując, że kondycja silnika jest Ok, świece żarowe jak i ich sterowanie również... akumulator- rozrusznik także... Akumulator nowy,rozrusznik też ok a wiesz może jakie ma być ciśnienie na tandem pompie? Kolega ostatnio podłączył kompa i robił pomiar pompowtryskow i było: 1-0,40 2-0,45 3 -0,10 4-0,10. Oczywiście na rozgrzanym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się