adziu90 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Witam, Mam problem z częstym wypalaniem DPF. Podczas jazdy po mieście (odcinki do pracy 5 km) DPF wypala się co ok 50km. Na trasie około 100-110km. Przebieg oryginalny 250 000 km. Zabiegi, które przeprowadziłem we własnym zakresie: -Demontaż DPF i czyszczenie hydrodynamiczne w firmie z bardzo dobrymi opiniami, -Czyszczenie EGR i dosłownie całego układu EGR (rurki, chłodnica EGR, która miała praktycznie zerowy prześwit, nawet kanał w bloku silnika przez który wracają spaliny do kolektora ssącego, -Czyszczenie układu dolotowego (przepustnica, kolektor dolotowy i na tyle na ile się dało kanały dolotowe w bloku), -Czyszczenie przepływomierza, -Wymiana termostatów - silnik ładnie się nagrzewa i trzyma temperaturę, -Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami + oringi, śruby itp. wszystko ORI, -Wymiana pokrywy zaworów (NOWA ORI razem z odmą, uszczelkami itp itd), -Wymiana czujnika różnicy ciśnień na oryginalny, -DPF zresetowany w VCDS oraz zaadaptowany czujnik różnicy ciśnień. Ponoć w DPF nie było śladów oleju (tak twierdzi osoba wykonująca czyszczenie). Na dniach chcę jeszcze wykonać test przelewowy wtryskiwaczy. Zmierzona masa sadzy rośnie dużo szybciej od kalkulowanej. DPF dopala się w ok 7km przy jeździe 80 km/h. Co jeszcze mogę sprawdzić bo powoli opadają mi ręce? Czy odczyty z sondy są brane pod uwagę przy kalkulowanej ilości sadzy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się