dziadeo Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Jak w temacie. Krótki opis co się dzieje. Po pierwsze podczas zmian z D na R słychać jakby stukniecie co z tym związane, położenie dźwigni trzeba zmieniać troszkę siłowo. po wbiciu D lub R czuć ze motor schodzi z obrotów. coraz częściej potrafi szarpnąć podczas ruszania, a t momencie kiedy chce ruszyć szybciej lub z hamulca przełożę nogę na gaz ruszając pod górkę to praktycznie za każdym razem. Najlepszym sposobem na normalne ruszenie jest odpuszczenie hamulca bez gazu poczekanie aż osiągniesz maksymalna prędkość i dodanie gazu. jak już ruszysz to jest nawet czasem szarpnie przy zmianie . Dodatkowo dojeżdżając do skrzyżowania i nie zatrzymując się w momencie kiedy chcesz dynamicznie przyspieszyć skrzynia długo się zastanawia nad biegiem a jak już znajdzie niższy to znowu czuć szarpniecie. Jeszcze wracając do początku jak się zatrzymam i chwile stoję na D to jest odczucie ze musze mocno go trzymać na hamulcu do tego stopnia ze podczas pojezdzania słychać piszczenie klocków. Dodam ze większość tych rzeczy nie dzieje się non stop ale widocznie coraz częściej . Edytowane 14 Stycznia przez dziadeo
krzychuG Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Zawory mechatroniki nie potrafią się domknąć i sprzęgła ciągną na postoju, pewnie już popalone.
dziadeo Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia Dziaeki za diagnozę. teraz czy znacie kogoś kto będzie mi mógł pomóc. najlepiej okolice Radomia. jeśli niema w okolicach Radomia to gdziekolwiek ważne żeby autko było naprawione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się