waterx Opublikowano Sobota o 18:56 Opublikowano Sobota o 18:56 witam, około miesiąc temu kupiłem a4 b6 2.0 alt, potrzebuje aby sie ktoś wypowiedział na temat pewnych objawów, pierwsze co zauważyłem to dymienie na biało, jak odpalę to pare minut pochodzi i nie dymi a później zaczyna, szczególnie irytujące w mieście jak stoję na światłach i widzę ten dym we wstecznych lusterkach, nie czuje jakiegoś specyficznego zapachu, przykładałem dłoń do tego dymu to też z dłoni nic mi się nie rzuca w zapachu nieciekawego, dłoń niczym nie uwalona, nie kleiła się po tym. Jak dodam gazu to dym idzie parę metrów i się rozpływa ale jest go stosunkowo dużo wtedy. Druga sprawa to dzisiaj rano, odpalam, silnik sie zachowywał jakby miał zaraz zgasnąć i coś strzeliło pod maską, więc zgasiłem. Przy kolejnym odpaleniu było okej tylko po paru minutach postoju zaczęło się dławić ale dodanie gazu załatwiło sprawę, dodam że chodziło cały czas na benzynie(wyłączyłem gaz wcześniej żeby się nie przełączał) Trzecia sprawa to odkręciłem korek wlewu oleju i zauważyłem że pluje trochę olejem i wypycha korek, ale z nie dużą siłą i pytanie czy tak powinno być i o czym to może świadczyć Później kawałek się przejechałem to nic się nie działo, obroty w normie, nie falują, grzeje się normalnie i trzyma temperaturę, nie mam błędów jedynie wywala check engine co jakiś czas Błędy: 16804 - sprawność katalizatora za mała, bank 1 / stały 17927 - regulacja wału rozrządu, blok 1; usterka /nieciagly Ostatni nowy błąd to 17536 - mnożąca adaptacja paliwa blok 1; mieszanka uboga /nieciągły Auto kupiłem i miało w normie płyn chłodniczy a po około 500km jak spojrzałem to było go trochę mniej w zbiorniku, więc trochę ubyło Niestety jedyny interfejs jaki mam to delphi na ten moment, będę wdzięczny za jakieś wskazówki, pozdrawiam
przem8 Opublikowano Niedziela o 05:34 Opublikowano Niedziela o 05:34 Dymienie to para wodna i jest to normalne przy niskich temp. zwłaszcza w samochodach z lpg. Błąd od ubogiej mieszanki też pewnie przez nieprawidlową regulacje gazu. Też nie miałeś co kupić tylko padaczke alt..
waterx Opublikowano Niedziela o 07:28 Autor Opublikowano Niedziela o 07:28 1 godzinę temu, przem8 napisał(a): Dymienie to para wodna i jest to normalne przy niskich temp. zwłaszcza w samochodach z lpg. Błąd od ubogiej mieszanki też pewnie przez nieprawidlową regulacje gazu. Też nie miałeś co kupić tylko padaczke alt.. No tak trafiłem na taki silnik teraz muszę sobie jakoś radzić przez jakiś czas, a później na olx pójdzie i tak
przem8 Opublikowano Niedziela o 07:41 Opublikowano Niedziela o 07:41 Wszędzie piszą żeby unikać alt w a4b6 Błąd 17927 związany jest pewnie z uszkodzonym zaworem n205. Jak dużo bierze oleju oleju to kat jest nim zawalony i stąd jego błąd. Odczytaj tym swoim ustrojstwem korekty dlugoterminowe jeżdżąc najpierw na benzynie i potem na gazie i będzie wiadomo czy błąd mieszanki zwiazany jest z lpg. Przed tym skasuj błędy żeby wyzerowaly się adaptacje paliwowe. 1
waterx Opublikowano Niedziela o 08:07 Autor Opublikowano Niedziela o 08:07 23 minuty temu, przem8 napisał(a): Wszędzie piszą żeby unikać alt w a4b6 Błąd 17927 związany jest pewnie z uszkodzonym zaworem n205. Jak dużo bierze oleju oleju to kat jest nim zawalony i stąd jego błąd. Odczytaj tym swoim ustrojstwem korekty dlugoterminowe jeżdżąc najpierw na benzynie i potem na gazie i będzie wiadomo czy błąd mieszanki zwiazany jest z lpg. Przed tym skasuj błędy żeby wyzerowaly się adaptacje paliwowe. Dzięki, zawsze to jakieś wskazówki. Da się jakoś zweryfikować czy ten zawór jest na pewno do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się