czorny27 Opublikowano 21 Stycznia Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Witam miałem ułamek z odpowietrzeniem mimo 90 na zegarach było cały czas zimno. Auto odpowietrzone teraz strona kierowcy wieje cały czas gorącym. Wyskoczyły dwa błędy silniczkow. Zrobiłem vcds reset klimatronika błędy z silniczkami zniknęły pojawiły się dwa błędy o potencjometrach coś. Powracają cały czas. Mógłby ktoś pomóc w namierzeniu tych silniczków. Kurde przed tym jak sie zapowietrzył i grzał i chłodził pojechał na odpowietrzenie układu przestał chłodzić. Dobra bajzdel z gorącym powietrzem robi V158. Ale głupi jestem chyba on jest po stronie kierowcy ale od strony sprzęgła czy gazu ??? Kurcze dziś nawiewy zwariowały wczoraj strony kierowcy tylko grzała a dziś tylko zimne. Co się mogło zadziać który badziewny silniczek odpowiada za to. Strona pasażera okej Edytowane 22 Stycznia przez czorny27
jmk Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Zrób Vagiem nastawy podstawowe, może pomoże na chwilę. Normalnie to musisz wyjąć te siłowniki (silniczki), rozebrać i spróbować popsikać preparatem do potencjometrów, rozruszać te potencjometry, bo one robią problem i dobrze to poskładać. Potem jeszcze raz nastawy podstawowe. Ten V158 jest po lewej stronie nad pedałem gazu, trudno go wyjąć, trzeba trochę cierpliwości i sprawnych rąk, a ten V113 zobaczysz po wyjęciu schowka po stronie pasażera, to jeden z tych koło dmuchawy. Tu na forum jest pełno na ten temat i zdjęcia z tymi silniczkami, który i gdzie się znajduje.
czorny27 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia Dobra v158 potencjometr g220. Dziś wyjęty. To ten od strony kierowcy nad prawym kolanem. Odkręcić go to pikuś w porównaniu z przykręceniem wszystkich 3 śrub. Skręciłem go na dwie bo górnej za h.... nie dałem rady nawet jak zacząłem od góry i obróciłem silniczek. Po wymianie adaptacja i nastawy podstawowe bo sam nie ruszyl. Teraz strona kierowcy i chłodzi i grzeje. Strony pasażera narazie nie ruszam bo tam niby wszystko jest okej. Silniczek miałem drugi zdjalem go całkowicie z czerwonej dźwigni bo nie miałem pojęcia jak tego motylka ustawić żeby wypiąć z tym kawałkiem czerwonego ramienia.
jmk Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Ok, jak nie błędów to reszty nie ruszaj. Co do trzeciej śrubki po stronie lewej wkładałem ją namagnesowaną nasadką, było ciężko ale poszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się