Skocz do zawartości

czorny27

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czorny27

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    EKU

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

670 wyświetleń profilu

Osiągnięcia czorny27

0

Reputacja

  1. Mam pytanie bo padła syrena alarmu. Chyba numery muszą się zgadzać w używce czy byle była od audi b7?temat troszkę pilny
  2. Witam. Panie i Panowie od wczoraj po odpaleniu auta coś mi pika w bagażniku. Jest to sedan na 100 proc od strony pasażera gdzieś z okolic kratki która jest w boczku. Odpalam auto zero błędów a z tyłu pik pik pik pik przerwa i od nowa słychać to nawet na zewnątrz auta. Im samochód dłużej chodzi tym rzadziej pika.Orientujecie się co to może tam nie działać
  3. Witam. Podczas powrotu z urlopu miałem zasadzkę na trasie. Podczas jazdy zapalił się czek. Czasami przy prędkościach 140-160 zaczynał migać. Człapałem się wolno 120 ze świecącym czekiem. Podpiałem VAGA wypluł dwa błędy. Czy błąd sondy mógł pojawić się od wypadania zapłonu czy nie ma to związku? Która to wogole sonda odpowiada za ten błąd. Jedyne co narazie zrobiłem to posprawdzalem grupy w vcds (zimny silnik)
  4. Witam. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć numery zacisku hebla tylnego strona pasażera. Na przeglądzie wyszły opory toczenia i faktycznie koło zaczyna się grzać troszkę.
  5. Z góry przepraszam że zakładam osobny temat. Walczę z brakiem ogrzewania w aucie.Dolny wąż cieplutki górny zimny. Auto butuje ciepło wieje. Jazda spokojna znowu zimno. Na vagu zero błędów. Przyszła mi taka myśl. Czy jeżeli będę miał nagrzewnice inną zdjemę węże idące do grodzi i dalej do nagrzewnicy ale będzie wiadomo wyżej od zbiorniczka ta nowa wpięta na sztukę. Będzie ona grzała czy musi byc niżej jakoś wpięta? Chciałbym wyeliminować po kolei wszystko bo już tak strzelają w ciemno te mechanicy że masakra. Od razu powiem auto odpowietrzone założyłem jej obcięta bańkę na zbiornik chodziła na wolnych z godzinę podniosła płyn i unosiła do bańki później przestała. Zrobiłem test UPG nie zmienił koloru. Kruciec z tyłu silnika bez oznak płynu śruby ori zielone. Jestem bezradny
  6. Oblukam napewno razem z Aku wezmę od razu prostownik. Najpierw sobie popatrzam takie moje skrzywienie że lubię wiedzieć co kupuję.??
  7. Kanał właśnie znam od 3 dni? przestudiowany wtedy to właśnie dopadła mnie potrzeba zmiany aku. I dlatego zaciekawiły mnie te ukraińskie aku widziałem ich właśnie test na tym kanale. Jutro jadę do sklepu u siebie gdyż opodobno mają je na stanie. Dobrze wiedzieć zapytam o badanie i poproszę zobaczymy reakcje jak wszystko okej będzie pewnie nie będą robić problemu. No fakt troszkę zaniedbałem baterie to prawda. Jednak we wszystkich autach jakie miałem baterie były w świetnej kondycji po latach i sprawdzane czy są okej a tu taki pierwszy przypadek dlatego mam takiego zonka. Lukne jeszcze te Aku co mówisz FORSE. A tak poza tematem jaki prostownik byście polecili od razu bym się zaopatrzył. Taki w jakiejś sensownej cenie nie za miliony
  8. To już chyba nie będę kombinował. Do zakupu zostanie 72Ah. I jakiś grmotny prostownik. Aby na wiosnę i na jesień ewentualnie częściej w razie potrzeby doprowadzić Aku do ładu.
  9. Czyli moja teze potwierdzileś o mniejszym aku niestety. A zapytałem o mniejsze Aku dlatego i męczyło mnie to gdyż w drugim aucie fakt motor sporo mniejszy bo 1.4 mniejsze wyposażenie w VW 5 założyłem ,Aku 45 ah a deklarowany od 50-60Ahw zwyż na stronie varty akurat bo siedzie Varta w VW.Ale fakt że sporo nim jeżdżę.I nie ma problemu a Aku już 5 rok i ma się świetnie i prostownika nie widział.
  10. Ach już do doczytałem co to AGM hee tzw żelówka. No właśnie dobrałem poprzednie dwa wg kodu 3lata i śmietnik masakra jakaś.Ladowanie jest okej prądu nic nie kradnie. I dlatego się zastanawiam czy nie warto by było zakupić mniejszy ciut. Tylko boje się że nie odpalę heeeee
  11. O kurde no w sprawach Aku jestem zielony. A gdzie to mogę znaleźć jaki tam powinien byc? Sorki za banalne pytanie ale naprawdę pojęcia nie mam. Pierwszym razem padł Aku poszedłem kupiłem taki jaki byll wielkościow 72ah teraz po 3 latach zonk znowu. Czy to AGM czy EFB to gdzieś w kodach znajdę jaki powinien być ??
  12. Witam. Zdechł mi akumulator a4b7 2.0 130km. Obecnie siedzi Bosh S4 72ah. 680A. Teraz mam pytanie. Auto jeździ w koło komina do pracy odcinki po 6 km. I po mieście. Czy kupować tak duży Aku jak deklaruje wlepka audi już raz zmieniałem 3lata i śmietnik. I teraz znowu powtórka.Czy może lepiej zakupić ciut mniejszy aby był w większym stopniu doładowany. Wiadomo mniejszy Aku ciut mniejszy prąd rozruchowy. Z mniejszych celował bym w amege 7 62ah 610A. Lub amege 5 premium 65ah 640A. Doradzicie coś przez zakupem dobrania pojemności??
  13. Witam Panowie. Mam ulaki z podświetleniem tablicy z tyłu b7. Wyjąłem lampki styki w opłakanym stanie od lampek jeden ułamany że starości. Styki w blendzie również stan tragiczny. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak ta blendę w całości wyjąć.Nie jestem pewien czy sama wymiana lampek pomoże ze względu bardzo zasniedzialych styków w blendzie. Dopytam jeszcze czy zwykłą blenda różni się od tych w s line sedan. Pozdrawiam będę wdzięczny za odpowiedź.
  14. Dobrze gdzieś obiło mi się o oczy że handlujesz tym towarem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...