Jump to content

jmk

Pasjonat
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About jmk

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Prószków/ Opole

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moje zdanie: Awaria pompy ABS- powinno pokazać jakieś błędy na Vagu, albo co najmniej świecić kontrolka ABS. Awaria serwa- pedał jest twardy i wysoko łapie (nie "wciąga" go) i słaba siła hamowania. U mnie też tak jest, że przy drugim naciśnięciu pedału hamulca łapie wyżej. "Jakby w trakcie długiego hamowania spadało ciśnienie",- raczej bańka powietrza w układzie.
  2. Myślę, że o tego trzeba by było zacząć. Oczywiście przyczyn może być kilka np. brudny czujnik ABS, krzywa lub skorodowana zębatka, brak porządnego kontaktu na kostce od czujnika ABS.
  3. Chodzi o to, by jechać jak najwolniej, nie hamować i nie skręcać, tylko obserwować prędkości na wszystkich kołach, mają być takie same. U mnie jadąc wolno pokazywało np: 2km/h na trzech kołach a na tylnym skakała prędkość, ale tak nieregularnie, między 0 a 2 km/h.
  4. Kontrolę prędkości z poszczególnych kół zrobisz VAGiem. Miałem to samo w poprzednim audi, okazało się, że czujnik był zbyt oddalony od zębatki w tylnym kole.
  5. Ja kupiłem do b6 1.9 TDI sprzęgło i dwumasę LUKa, to tarcza była SACHSa a reszta LUKa. Ale ogólnie było ok, wszystko pasowało i śmiga do dziś.
  6. Dokładnie, wymień najpierw ten przy pedale hamulca i sprawdź kable i wtyczkę przy prawym przednim kole, te od ABS-u ewentualnie czujnik. Robiłeś coś wcześniej przy hamulcach albo przy zawieszeniu?
  7. jmk

    Dobór klocków

    Moje pytanie do DEV: Tylko Ferodo ma dwa rodzaje klocków do B5 i B6 na przednią oś? Montowałem u mnie Textara i tam różnicy nie było. Patrzałem na katalog TRW i BOSCHa i tam też był jeden rodzaj. Mowa o zaciskach ATE i tarcze 288mm.
  8. Ja nie miałem żadnych problemów, umówiłem się telefonicznie że przygotują mi magiel ZF po regeneracji i taki był, oddałem swój z wyciekami i zabrałem ich. Osłony trzeba było dokupić u nich bo inaczej nie dają gwarancji, opaski były z osłonami. Drążki wykręciłem ze starego i wkręciłem do nowego sam już później w domu bo były OK i niedawno wymieniane przed wyciekiem. Ja osobiście ich POLECAM ale oczywiście szanuję kolego Langista Twoją opinię.
  9. Ja swój magiel regenerowałem ( wymieniłem na regenerowany ) w Częstochowie. Jest tam taka firma, która zajmuje się tylko tym. Dzwonisz, pytasz czy mają taki jak twój i jedziesz wymienić. Firmę znajdziesz na GOOGLE, bo nie pamiętam już nazwy. Koszt po 550 PLN + 50 osłony. To było jakieś 5 lat temu i do Audi a4 B5. Wymiana we własnym zakresie + zbieżność.
  10. Spróbuj dolać, na pewno nie zaszkodzi. Maglownicę się regeneruje bo nowa jest strasznie droga. tylko musisz mieć pewność że to właśnie magiel leje.
  11. Musisz zdjąć te gumowe osłony i zobaczysz czy tam jest mokro, ewentualnie sprawdzić porządnie gdzie jest wyciek z przewodów, węży. Przy takim dużym ubytku musi być jakiś wyraźny wyciek.
  12. Pewnie leje ze przekładni. Sprawdź pod osłonami drążków kierowniczych z lewej i prawej strony.
  13. Lepiej zamów taką samą jak masz. Można to sprawdzić lusterkiem, wkładając odpowiednio pod podszybie, widać tabliczkę producenta. U ciebie będzie raczej KOYO, ale lepiej sprawdzić.
  14. Musiał byś rozdzielacz wmontować za tym zasilaczem, tak by rozdzielał sygnał już wzmocniony, czyli tak; antena, zasilacz i na końcu rozdzielacz.
  15. Koledze kiedyś zalało wodą puszkę w podszybiu, ta w której znajduje się sterownik silnika. Jest tam przekaźnik, który steruje pompą paliwa w zbiorniku. Po prostu nie dawał czasami prądu na pompę i jej nie uruchamiał i auto nie odpaliło w ogóle albo po kilku próbach zapalił z opóźnieniem. Warto to sprawdzić, bo VAG nie pokazywał żadnych błędów.
×
×
  • Create New...