Jump to content

jmk

Pasjonat
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About jmk

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Prószków/ Opole

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja nie miałem żadnych problemów, umówiłem się telefonicznie że przygotują mi magiel ZF po regeneracji i taki był, oddałem swój z wyciekami i zabrałem ich. Osłony trzeba było dokupić u nich bo inaczej nie dają gwarancji, opaski były z osłonami. Drążki wykręciłem ze starego i wkręciłem do nowego sam już później w domu bo były OK i niedawno wymieniane przed wyciekiem. Ja osobiście ich POLECAM ale oczywiście szanuję kolego Langista Twoją opinię.
  2. Ja swój magiel regenerowałem ( wymieniłem na regenerowany ) w Częstochowie. Jest tam taka firma, która zajmuje się tylko tym. Dzwonisz, pytasz czy mają taki jak twój i jedziesz wymienić. Firmę znajdziesz na GOOGLE, bo nie pamiętam już nazwy. Koszt po 550 PLN + 50 osłony. To było jakieś 5 lat temu i do Audi a4 B5. Wymiana we własnym zakresie + zbieżność. To była ta firma: Regeneracja przekładni kierowaniczych | maglownic - Autovolante REGENERACJAPRZEKLADNI.PL Ponad 3000 dostępnych przekładni kierowniczych ze wspomaganiem hydraulicznym i elektrycznym. Zespół profesjonalistów, którzy o regeneracji przekładni kierowniczych wiedzą wszystko.
  3. Spróbuj dolać, na pewno nie zaszkodzi. Maglownicę się regeneruje bo nowa jest strasznie droga. tylko musisz mieć pewność że to właśnie magiel leje.
  4. Musisz zdjąć te gumowe osłony i zobaczysz czy tam jest mokro, ewentualnie sprawdzić porządnie gdzie jest wyciek z przewodów, węży. Przy takim dużym ubytku musi być jakiś wyraźny wyciek.
  5. Lepiej zamów taką samą jak masz. Można to sprawdzić lusterkiem, wkładając odpowiednio pod podszybie, widać tabliczkę producenta. U ciebie będzie raczej KOYO, ale lepiej sprawdzić.
  6. Musiał byś rozdzielacz wmontować za tym zasilaczem, tak by rozdzielał sygnał już wzmocniony, czyli tak; antena, zasilacz i na końcu rozdzielacz.
  7. Koledze kiedyś zalało wodą puszkę w podszybiu, ta w której znajduje się sterownik silnika. Jest tam przekaźnik, który steruje pompą paliwa w zbiorniku. Po prostu nie dawał czasami prądu na pompę i jej nie uruchamiał i auto nie odpaliło w ogóle albo po kilku próbach zapalił z opóźnieniem. Warto to sprawdzić, bo VAG nie pokazywał żadnych błędów.
  8. Myślę, że do sprawdzenia chłodnica klimy czyli skraplacz, stan lamelek, czystość. Dalej wentylatory, czy działają, jak działają.
  9. Znalazłem jeszcze coś takiego, ale to chyba to samo; https://allegro.pl/oferta/audi-a4-s4-rs4-b7-spoiler-sedan-3-czesciowy-7970155394
  10. Taki ? https://www.jms-fahrzeugteile.de/Hofele-Heckspoiler-Audi-A4-B6-B7::324827.html Czy taki ? https://www.amazon.de/Audi-Limousine-Spoiler-Heckspoiler-teilig/dp/B00NAU4MO2
  11. Wydaje mi się, że za szybko ruszasz. Musi się karta zalogować, tzn. ma się wyświetlać pełny symbol karty obok symbolu pauzy.
  12. jmk

    Niedopalona ropa

    Walczę z tym problemem w VW Golfie, wydaje się jakby pompa nie trzyma ropy, zapowietrza się. Wymieniłem wężyki przelewowe od wtryskiwaczy i jest trochę lepiej ale to nie to co ma być. Tak jak piszesz, im cieplej tym lepiej. na lekko rozgrzanym silniku jest już idealnie. Przestawiałem dawkę startową VAGiem na pompie i to niewiele dało, czyściłem smok w zbiorniku paliwa, też nic.
  13. Tak z ciekawości, Na jakim oleju jeździsz i która krzywka się uszkodziła, od zaworu?, którego?, czy od pompki?
  14. Sorry. Zapomniałem dodać że złamał się kabel w peszlu od tylnego światła pozycyjnego. Ale to dotyczy już chyba wszystkich samochodów. U nas w firmie są Volva fh 12, oraz parę Actrosów. Problem z elektryką typu złamane kabelki dotyczy wszystkich łącznie z naczepami.
×
×
  • Create New...