tymbaark Opublikowano Niedziela o 13:30 Opublikowano Niedziela o 13:30 Witam Was, mam problem ze swoja a4 b8 2.0 tdi csub 136km dpf adblue egr -ON. Byc moze ktos spotkal sie z podobnym problemem. W cieple dni (+15stopni) po nocnym postoju (zimny)audiczka kreci wyraznie dluzej, powiedzialbym o obrot-2 za dlugo i w momencie odpalania pojawia sie jakby podwojne krecenie rozrusznika, tak jakby chcial odpalic a cos go blokowalo albo czegos brakowalo. Po jezdzie jak jest rozgrzany ten problem nigdy sie nie pojawil, postoj pod sklepem, stacja itd na cieplym pali zawsze tak samo-luks. Przyszla zima i zauwazylem ze w momencie kiedy grzeje swiece problem nie wystepuje, czyli wsiadam rano do autka na zewnatrz -5 wlaczam podgrzanie swiec, pozniej sprzeglo zaplon i odpala ladnie ale jak juz postoi 6h pod praca i grzanie swiec sie nie zalacza (swieci sie sekunde-dwie)pomimo minusowej temperatury to znowu problem wystepuje. Przez ostatnie 4 miesiace odkad mamy zime tylko 2 razy mialem tak ze po 1-2 dniach postoju pomimo podgrzania swiec krecil dobre 4 sekundy zanim zapalil. Co ciekawe potrafi stac na mrozie 4-5 dni wsiadam grzeje swiece i odpala na dotyk. Moj mechanik mowil ze udalo mu sie wychwycic to nierowne odpalanie i pod kompem dopoki nie wskoczyla synchronizacja to auto nie odpalalo, jak juz sie pojawila synchronizacja to odpalil od razu, stwierdzil ze warto wymienic zawor nastawnika zmiennych faz rozrzadu (taka śruba z otworami) niestety ale to nie rozwiazalo problemu, moze bylo troszke lepiej ale problem z rozruchem nadal wystepuje. Wymienilem aku na nowe bo tamto bylo mega slabe, dolewalem dodatki do paliwa na czyszczenie wtryskow, nie zauwazylem roznicy, przy kazdym tankowaniu leje tez archoil na lepsze smarowanie. Generalnie w lecie raz odpala normalnie a czasami ma jakies podwojne krecenie albo przeciagnie to odpalanie Wiem ze najlepiej oddac do fachowca ale takiego u mnie w miescie brak, dwoch u ktorych bylem co podobno znaja sie na grupie vw bez podchodzenia do auta w ciemno mi laduje zebym sobie zrobil wtryski bo przy 230k (tyle mam) warto je zregenerowac. Szukam innych rozwiazan moze ktos mial podobny przypadek, szkoda robic wtryski jak moze sie okazac ze to nie to. numery wtryskow 04L130277AC 480312085_9514732605252200_7240736427815903279_n.mp4 479957620_9603642746371399_2769497666235697941_n.mp4
RALF76 Opublikowano Poniedziałek o 07:33 Opublikowano Poniedziałek o 07:33 sprawdź błędy w 1 kolejności
tymbaark Opublikowano wczoraj o 19:52 Autor Opublikowano wczoraj o 19:52 brak bledow, to sprawdzilem jako pierwsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się