Kubal2216 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Cześć, Mam samochód Audi A4 B7 1.8T z mocą około 250 kM i 350 Nm. Fabrycznie była skrzynia manualna 1.8T. Zostało dołożone quattro z A4 B7 2.0 TFSI 220 kM (silnik BUL). Pytanie - zakładać dwumas i sprzęgło z 2.0TFSI tak jak jest w silniku BUL? Czy z diesla? Czy jeszcze jakoś inaczej? Wiem, że tu można założyć sprzęgło 240 mm i takie chyba będzie najlepsze? Czy to wszystko podejdzie p&p? Obecnie mam założone do tej skrzyni stary dwumas z 1.8T + sprzęgło z AWX, ale już się kończy.
rosati Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Zdecydowanie zakładaj z 2.0 TFSI. Miałem ten sam dylemat bo kończyło mi się już sprzęgło fabryczne 228mm ze skrzynią 5-cio biegową. Zrobiłem swap na skrzynię 6-tkę ze sprzęgłem 240mm i jest cacy. Parametry silnika mam takie same, jak u Ciebie.
DivaynEays Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego 8 godzin temu, Kubal2216 napisał(a): Cześć, Mam samochód Audi A4 B7 1.8T z mocą około 250 kM i 350 Nm. Fabrycznie była skrzynia manualna 1.8T. Zostało dołożone quattro z A4 B7 2.0 TFSI 220 kM (silnik BUL). Pytanie - zakładać dwumas i sprzęgło z 2.0TFSI tak jak jest w silniku BUL? Czy z diesla? Czy jeszcze jakoś inaczej? Wiem, że tu można założyć sprzęgło 240 mm i takie chyba będzie najlepsze? Czy to wszystko podejdzie p&p? Obecnie mam założone do tej skrzyni stary dwumas z 1.8T + sprzęgło z AWX, ale już się kończy. dwumas tfsi i reszta z BRD. Do przejscia na 240mm potrzebujesz rozrusznik i dystans miedzy skrzynie a silnik.
Kubal2216 Opublikowano 27 Lutego Autor Opublikowano 27 Lutego 46 minut temu, DivaynEays napisał(a): dwumas tfsi i reszta z BRD. Do przejscia na 240mm potrzebujesz rozrusznik i dystans miedzy skrzynie a silnik. Ok, czyli nie jest to tak jak myślałem, że po prostu montuję 240 mm i już. To może w mojej sytuacji założyć po prostu komplet z AWX (sprzęgło i dwumasa) i wtedy nie będę potrzebował nic więcej?
DivaynEays Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego 22 godziny temu, Kubal2216 napisał(a): Ok, czyli nie jest to tak jak myślałem, że po prostu montuję 240 mm i już. To może w mojej sytuacji założyć po prostu komplet z AWX (sprzęgło i dwumasa) i wtedy nie będę potrzebował nic więcej? no to juz zalezy od Ciebie, aczkolwiek jak postanowisz na zostanie na 228mm to dwumas jak Twoj dobry to zostawilbym seryjny z 1.8T i na niego zestaw z AWX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się