Johnym2 Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca Witam Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem: wypruty kat sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. zmienione swiece podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara) mam 3 dv na każdej to samo N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole obejscie n249 robione zawór kombinowany zaslepiony olej w multitronicu zmieniony zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka usztywniany tip (po spartańsku do testów) filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam) W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2 logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak.
Johnym2 Opublikowano 4 Marca Autor Opublikowano 4 Marca Na obecną chwilę mogę wrzucić coś takiego: Pierwszy log. 003 020 118, dane co pół sekundy: 1400 rpm, 14.35g/s, 9% throttle, 29.3 btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1440rpm 15 stopni iat, 0% n75, 1000mbar 1440 rpm, 15.42 g/s, 11.4% throttle, 27btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1920 rpm, 15 iat, 95,3% n75, 1020mbar 2480rpm, 41.22 g/s, 100% throttle, 24btdc, 0kw każdy cyl., 3760rpm, 15iat, 0%n75, 1290 mbar Chyba tu łapie laga 3280rpm, 1.17g/s, 3.1% throttle, 30.8 btdc, 0kw na każdy cyl, 3200rpm, 14 iat, 0%n75, 1070mbar Tutaj sam się ocknął o dziwo 3280rpm, 22.39g/s, 14.1% throttle, 15btdc, 0kw każdy c., 3440rpm, 14 iat, 0n75, 1020mbar 3480rpm, 43.75g/s, 24,7% throttle, 30 btdc, 0kw każdy, 3560rpm, 14 iat, 40.4% n75, 1120mbar 002 033 115 w tym logu też się sam ocknął z laga i to dość szybko 3480rpm, 93.2% e.l., 8.84 ms i.t., 66.06 g/s, 3.9% lambda, 0,82v lambda, 2800rpm, 85,7% e.l., 1690mbar, 1080mbar 3160rpm, 14.3%, 1,56ms, 4.44g/s, 0%L, 0,86vL, 3280rpm, 14.3%, 990mbar, 1170mbar I tu odżył. 3280rpm, 41.4%, 4.68ms, 27.94g/s, 6.3%L, 1,58vL, 3240rpm, 30.1%, 990mbar, 1020mbar 3480rpm, 65.4%, 7.28ms, 48.58g/s, 5.5%L, 1.6vL, 3440rpm, 57.1%, 1020mbar, 1030mbar pełne logi mogę wrzucić po pracy
przem8 Opublikowano 4 Marca Opublikowano 4 Marca Nawet nie mam zamiaru się w to wczytywac, bo to bez sensu. Wrzuć logi jak nalezy i parami 2+33, 3+20 i 115+118. Na gazie tylko 2+33. Poza tym w multi to chyba nie problem w trybie manulanym zrobić logi z pedałem w podłodze. Juz od pewnych obrotów przeciez nie zrzuci biegu.
Johnym2 Opublikowano 4 Marca Autor Opublikowano 4 Marca (edytowane) Zawsze redukuje albo się dusi. Nie ma szans. Tak zaprogramowany. Tiptronic to samo. Mam oba i nie ma szans na zrobienie loga tak jak uważasz. nawet nie dotykając kickdown. tak samo nie da mi zwolnić z 6, będzie sam stopniowo zbijał biegi do 1 Edytowane 4 Marca przez Johnym2
przem8 Opublikowano 4 Marca Opublikowano 4 Marca Miałem multi. Jak nie wcisniesz kickdowna przed połową skali obrotów to nic nie zredukuje w tych wirtualnych biegach i ciągnie do czerwonego pola.
Johnym2 Opublikowano 4 Marca Autor Opublikowano 4 Marca Ja próbowałem od 1500 i od 2500, jak wcisnę prawie do końca to z 3 zrzuca na 2 a jak coś takiego próbuje na 4 to go dławi. Nie tak jak w manualnej skrzyni że przyspieszenie mierzy się kalendarzem, a tak że zwalnia i czuć że go dławi. No nic będę próbował może i mi się uda. Choć mam 3.0 z 5hp19 od kilku lat i teraz mam kilka miesięcy ten z multi i nie idzie. Podobnie miałem w 3.0 jak chciałem z LPG sprawdzić na max na biegu to wrzucał wyższy. Od jakiej prędkości obrotowej Ci sia udało?
przem8 Opublikowano 4 Marca Opublikowano 4 Marca Nie pamietam juz, bo to było ze 12 lat temu ale ja w trybie manulanym często jeździłem na 2 i 3 biegu i szło z wklepanym gazem do końca. To spróbuj na drugim biegu. Może miałem jakieś nowszy soft skrzyni, bo generalnie ten wynalazek miał remont skrzyni i przeróbkę na 7 lameli jeszcze w niemieckim aso.
Johnym2 Opublikowano 6 Marca Autor Opublikowano 6 Marca Niestety tak jak wspominałem, ale w tej gorszej wersji, dławi się. Na gazie nie robiłem bo mam autoadaptację obd lpg i jednocześnie vcds się nie łączy na lpg. Mam problem z wrzuceniem na tunezille więc wrzucę tutaj, pliki są krótkie bo momentalnie nastąpiło dławienie na 2, na 3 i wyżej tym bardziej to się dzieje. Ale wczoraj zauważyłem, że gdy go zadławiło akurat trafiłem w dziurę na asfalcie i się odblokował LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 6 Marca Opublikowano 6 Marca (edytowane) Przecież te logi są bezużyteczne. NIc się z tego nie wyczyta. Nie jest tak, że masz dodane błedy np. od ubogiej mieszanki do kasownika w sterowniku lpg ? Jakie masz korekty długoterminowe w gr. 32? Edytowane 6 Marca przez przem8
Johnym2 Opublikowano 6 Marca Autor Opublikowano 6 Marca Tym bardziej dziwiło że się upierasz na te logi. Mogę zrobić powoli wciskając gaz ale wtedy też są bezużyteczne. Nie ma tam automatycznego kasowania błędów. Nawet po skasowaniu błędów w vcds zapamiętane są przez sterownik staga. Jeździłem też kilka tygodni z wyjętym bezpiecznikiem od LPG.
przem8 Opublikowano 6 Marca Opublikowano 6 Marca A skąd miałem wiedzieć, że ta padaczka nie jest w stanie przekroczyc 2 tys obrotów.
Johnym2 Opublikowano 6 Marca Autor Opublikowano 6 Marca (edytowane) Z pierwszego zdania w pierwszym poście 😉 Stopniowo wciskając gaz da się dynamicznie jechać. Nawet startując z miejsca esp zaczyna mrugać. Jakiś czas temu jeździłem z podpiętym kompem LPG. Na wolnych obrotach -0,61, na drive -0.5, przy hamowaniu silnikiem -0.76 bar—> i właśnie z tego momentu najczęściej się dusi. Jak delikatnie dodam gazu i map wskaże lekkie ciśnienie już jedzie. podejrzewałem turbo ale patrząc po obrotach w jakich się dławi to raczej turbo nie ma tu znaczenia. Edytowane Piątek o 08:02 przez Johnym2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się