Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni biegów z 5b na 6b quattro w Audi A4 B5


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez RS4 B5 V8T -OVERKILL-,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Dev mam jeszcze pytanie odnośnie samego kompletu sprzegła. Szukam czegoś co ma tarcze 240mm, zniesie takie 500nm z lekkim zapasem i najlepiej jak będzie na dwumasie (to moje daily).  Co z czego dopasować żeby siadło do obecnego jeszcze 1.8t? Czyli spasowanie ilości śrub i średnicy walka. 

Opublikowano

Dwumasa że sprzęgłem z S4 B5

Chyba że wejdzie z 2.5tdi 180kM

Trzeba porównać te dwa zestawy

  • Lubię to 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nie chce tworzyć nowego postu a temat de facto powiazany ze swapem czyli hamulce.

Stary ori Set (94mm) nie podejdzie przecież pod nową zwrotnice z rozstawem uszu 148mm (jeśli się nie mylę w mm), dlatego od razu chciałbym wsadzić docelowe 345/30mm z s4 b7. Myślę idealny kompromis pomiędzy ceną zakupu/ceną serwisu i siłą hamowania. No i tutaj zagwostka, mam 2 zwrotnice na stanie do wyboru:

Żeliwo z w8

Aluminium z a6 c5 2.7bit polift

Pytanie brzmi która zwrotnice wybrać? Bo w w8 na pewno muszę zmienić piastę na tą z s4 b5.

Kolejna sprawa to czy muszą być zaciski o nr 981/982 czyli s4 b6/7 oraz a6c6 3.0tdi czy mogą być 973/974 ?

Edytowane przez RS4 B5 V8T -OVERKILL-
Opublikowano (edytowane)

Bierz zwrotnice z W8 piasta std z B5

973 i 974 to 320mm

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Ta no właśnie 973/4 są pod tarcze 320 ale gdzieś wyczytałem że pasują do 345 dlatego wolałem się upewnić. 

A dlaczego zwrotnice z w8 pakować? Nie lepsze alu bo lżejsze?

Opublikowano
58 minut temu, RS4 B5 V8T -OVERKILL- napisał(a):

Ta no właśnie 973/4 są pod tarcze 320 ale gdzieś wyczytałem że pasują do 345 dlatego wolałem się upewnić. 

A dlaczego zwrotnice z w8 pakować? Nie lepsze alu bo lżejsze?

 

a niby jak 320 ma wejsc na 345 ?

jak dasz z W8 to nie musisz zmieniasz prostego dolnego wahacza

poza tym piasty sa grube i nie krzywia sie jak te z B6/7

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Widocznie te zaciski musiały być z adapterem, sprawa wyjaśniona. 

A co do alu zwrotki z c5 to tam nie trzeba zmieniać piasty? Bo nie ukrywam że wolę piasty z w8 wrzucić do mojego "rs4" gdzie będzie sporo więcej sosu

Opublikowano

zamiast 345 daj 360

Opublikowano

Myślałem o tym i finalnie do słabszego wozu pójdzie pewnie 360x34 z d3 i 330 tył ale na razie ze względu na 17cali siadnie 345 z s4. Rozumiem że nie muszę zmieniać piasty w alu c5 tak?

Opublikowano
Godzinę temu, RS4 B5 V8T -OVERKILL- napisał(a):

Rozumiem że nie muszę zmieniać piasty w alu c5 tak?

 

a jaka była tam wysokosc tarczy ?

Opublikowano (edytowane)

No to nie musisz zmieniać piast, sprawdź tylko czy przeguby zewnętrzne pasują do nich.

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...