Jurgenauskorea Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Witam. Na wstępie zaznaczę, że jestem nowy i mam nadzieję, że w niczym nie uchybię pisząc ten post. Odkąd kupiłem samochód mam problem z wolno spadającymi obrotami w silniku ALT. Przejrzałem wątki temu poświęcone. Sprawdziłem szczelność dolotu, czujnik sprzęgła itd. teraz przyszedł czas na podciśnienia. W tym temacie nie działa gruszka od długości dolotu ( pewnie membrana) ale to później. Przy sprawdzaniu podciśnień znalazłem urwany króciec znajdujący się za przepustnicą. Dziura w dolocie jest czymś zaklejona natomiast sam przewód dyndał sobie luźno i nie był zaślepiony. Czy możecie powiedzieć mi za co odpowiada ten przewód? Czy jego odłączenie może być powodem wolno opadających obrotów po wciśnięciu sprzęgła? Wspomnianego gagatka zaznaczyłem na załączonym zdjęciu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się