czarlito_93 Opublikowano Piątek o 09:53 Opublikowano Piątek o 09:53 Witam, Postanowiłem wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów, okazało się po zdjęciu pokrywy że spadła jedna dźwignia popychacza i jeden zawór się nie otwiera. Czy miał już ktoś podobny przypadek? Czy można założyć tą starą ponownie na swoje miejsce? Dlaczego jest taka maź pod pokrywą?
Lovely Man Opublikowano Piątek o 12:03 Opublikowano Piątek o 12:03 Ale tam masz gnojówkę 😱 Nie ubywa Ci płynu chłodniczego? Ta dźwigienka to chyba pęknięta coś mi się zdaje
Lovely Man Opublikowano Piątek o 14:46 Opublikowano Piątek o 14:46 A jeszcze zawaliłes wtryskiwacze tym gnojem jak widać na zdjęciach, masakra 🥶 Wtryski potrzebują sterylnej czystości, inaczej je pozapychasz i będzie trzeba je wszystkie pomyć i sprawdzić 😕
czarlito_93 Opublikowano Piątek o 15:39 Autor Opublikowano Piątek o 15:39 1 godzinę temu, Lovely Man napisał(a): Ale tam masz gnojówkę 😱 Nie ubywa Ci płynu chłodniczego? Ta dźwigienka to chyba pęknięta coś mi się zdaje Minimalnie ubywa płynu chłodniczego, raz na miesiąc muszę dolać z 200ml. Trwa to już jakiś czas, ale żaden mechanik nie umie znaleźć wycieku.
czarlito_93 Opublikowano Piątek o 15:55 Autor Opublikowano Piątek o 15:55 56 minut temu, Lovely Man napisał(a): A jeszcze zawaliłes wtryskiwacze tym gnojem jak widać na zdjęciach, masakra 🥶 Wtryski potrzebują sterylnej czystości, inaczej je pozapychasz i będzie trzeba je wszystkie pomyć i sprawdzić 😕 Wtryski od razu wyczyściłem i zabezpieczyłem przed ewentualnym kolejnym zabrudzeniem, szkoda że dopiero po zdjęciu pokrywy… Czy jest możliwe że ten „gnój” mógł się zrobić po zmianie oleju? Firma która wymieniała w nim ostatnio olej zmienili z 5w30 na 5w40. Stwierdzili że jak auto ma przejechane 480k km to będzie lepszy 5w40.
Lovely Man Opublikowano Piątek o 16:21 Opublikowano Piątek o 16:21 To nie ze zmiany oleju, 5W40 jest OK, to płyn chłodzący prawdopodobnie dostaje się do oleju i robi się taka zakisła gnojówka.
czarlito_93 Opublikowano Piątek o 17:53 Autor Opublikowano Piątek o 17:53 1 godzinę temu, Lovely Man napisał(a): To nie ze zmiany oleju, 5W40 jest OK, to płyn chłodzący prawdopodobnie dostaje się do oleju i robi się taka zakisła gnojówka. Czyli mam przez to rozumieć że prawdopodobnie UPG do wymiany?
Muskel1 Opublikowano Piątek o 18:01 Opublikowano Piątek o 18:01 (edytowane) Olej nie byl regularnie zmieniany. Edytowane Piątek o 18:03 przez Muskel1
Lovely Man Opublikowano Piątek o 18:23 Opublikowano Piątek o 18:23 Nie wiem czy UPG czy co innego, jasnowidzem nie jestem ale ta galaretowata maź w silniku wygląda na mieszankę oleju z płynem chłodzącym, a że masz ubytek płynu to bardzo prawdopodobne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się